Say She She
Say She She i ich debiutancki album, to absolutna petarda !!!
Na czele zespołu stoją mocne głosy Piya Malik (El Michels Affair, Chicano Batman), Sabrina Mileo Cunningham i Nya Gazelle Brown.
Piya pochodzi z Londynu, Nya z Waszyngtonu i Sabrina z Nowego Jorku – wskoczyły na parkiety taneczne w centrum Manhattanu, przez deski Lower East Side i aż na dachy Harlemu, a ich przyjaźń powstała pewnego doniosłego wieczoru.
Oto fragmenty wywiadu dla Brooklyn Magazine.
"Czy to dziwne, że naprawdę cieszy Cię to, co robisz?” – pyta Piya Malik, która siedzi na małej kanapie pomiędzy swoimi koleżankami z zespołu, Nyą Gazelle Brown i Sabriną Mileo Cunningham.
Dziewczyny z Say She She są w trakcie europejskiej trasy koncertowej, podczas której poprzedniego wieczoru wystąpili w przebudowanym XVII-wiecznym kościele.
„Nigdy nie czułam się na tyle komfortowo, żeby to powiedzieć, ale robię to, bo każdy ma w sobie swoją osobowość” – kontynuuje Malik. „Powiedz, że ona nie odzwierciedla żadnego z nas. To w dużej mierze kwestia grupowa".
Wspólny charakter Say She She jest widoczny we wszystkim, co robi ten pochodzący z Brooklynu zespół – od procesu pisania po zawrotne harmonie tria – i znajdzie owoce ich współpracy na ich debiutanckim albumie „Prism”.
„Prism”, który ukazał się 7 października 2023 roku nakładem wytwórni Karma Chief z siedzibą w Loveland w stanie Ohio, „Prism” to marzycielski album o „discodelic soul”, po części szykowny, po części zmysłowy w nawiązaniach do Santigold i dobrze zadomowiony na nowojorskim parkiecie około 1979 roku.
Choć nagrania trwały kilka lat, osiem utworów na „Prism” można potraktować całościowo jako historię związku – od wesołej, inspirowanej NRE (Energią Nowego Związku, powszechnie znaną również jako faza miesiąca miodowego, czyli to stan umysłu doświadczany na początku związków seksualnych i romantycznych, zazwyczaj obejmujący wzmożone uczucia i podekscytowanie emocjonalne i seksualne) atmosfery utworu tytułowego albumu, po delikatną psychodeliczną reprymendę „Fortune Teller”. Podczas gdy niektóre piosenki odzwierciedlają zbiorowe doświadczenia, inne są głęboko osobiste. „Better Man” opowiada historię nowego związku Cunningham, a niezwykle taneczny „Pink Roses” jest hołdem złożonym matce piosenkarki, napisanym w rocznicę jej śmierci.
„Mamy szczęście… że możemy wspierać się nawzajem w pisaniu piosenek” – mówi Malik, patrząc na Cunningham.
„To jak lekarstwo, wiesz? Taki właśnie jest „Prism” – taki, jaki chcemy, aby była cała nasza muzyka – aby działał jak lekarstwo. Aby podnieść na duchu i uspokoić.”
Panie z Say She She wspierają się wzajemnie od 2018 roku, kiedy Cunningham i Malik były sąsiadkami na Orchard Street w Lower East Side. „Wypiłyśmy kieliszek wina, wypiłyśmy trochę spliffa ( czyli jointa) , po prostu trochę się naćpałyśmy i wpadłyśmy w odpowiedni nastrój, a piosenki po prostu same nam wpadały” – wspomina Malik.
Pomiędzy koncertami z innymi zespołami – Cunningham śpiewała w chórkach kilku grup, a Malik w chórkach dla Chicano Batman, El Michels Affair i była członkiem 79.5 – pisały razem żartobliwe piosenki o trudnych rozstaniach i złych chłopcach. Występowały na mieście jako duet, zanim przekonała Brown, która również śpiewała z 79,5, aby dołączyła do zespołu.
Przypadkowo każda z wokalistek dorastała śpiewając muzykę klasyczną. Razem oparły się na dramaturgii opery, dodając elementy funku, klasycznego jazzu i Bollywood, aby stworzyć niepowtarzalne brzmienie.
„W młodym wieku miałam duży kontakt z muzyką klasyczną. Ale myślę, że w moim przypadku [robiłam] niemal żart, śpiewając operę” – Cunningham mówi o wczesnych sesjach Say She She. „Dopasowywałam wysokie partie Nyi i próbowałam wspiąć się wyżej, niemal w sposób konkurencyjny. I wyszło, że brzmi fajnie.”
„Robiłyśmy to często!” - Brown wtrąca się ze śmiechem.
„Po prostu mamy najlepszą chemię. Nawet na próbach po prostu skaczemy z radości, bo to świetna zabawa. Myślę, że widać to w tym, co piszemy, ponieważ jest to dla nas bardzo przyjemny proces”.
Album znalazł się na 74 miejscu podsumowania roku wg magazynu Mojo a w kategorii album Soul 2023 roku na pozycji 2 !!!!!
Z nagraniem „Prism” -pojawiają się dzisiaj w zestawieniu na 13 lokacie.
The Vaccines - to kolejna absolutnie zniewalająca płyta !!!
Debiutancki album zespołu był najlepiej sprzedającym się debiutanckim albumem 2011 roku w Wielkiej Brytanii.
Zespół wydał sześć albumów studyjnych: "What Did You Expect from the Vaccines?" (2011), "Come of Age" (2012), "English Graffiti" (2015), "Combat Sports" (2018), "Back in Love City" (2021) oraz "Pick-up Full of Pink Carnations" (2024).
Sprzedali dwa miliony płyt na całym świecie.
"Pick-Up Full of Pink Carnations", który trzymam właśnie w dłoniach, to ich szósty album.
Został wydany 12 stycznia (równonprzed tygodniem) nakładem Thirty Tigers i Super Easy. Jest to pierwszy album studyjny po odejściu gitarzysty Freddiego Cowana.
Tytuł "Pick-Up Full of Pink Carnations" został zainspirowany tekstem „ American Pie ” (1971) Dona McLeana . Według frontmana Justina Younga podczas pisania płyty mieszkał w Los Angeles i mógł utożsamić się z kilkoma uczuciami wyrażonymi przez McLeana w piosence. Jego „zrozumienie, czym jest prawdziwe zachodnie wybrzeże Ameryki”, po tym, jak dorastał w dużej mierze w amerykańskiej popkulturze, umarło. Po zakończeniu „różnych” jego związków Young zdecydował, że tytuł powinien dotyczyć „utraty marzeń”.
Przed procesem twórczym Young wyjaśnił, że zespół wiedział, że jest „gotowy na nagranie kolejnej płyty”, ale nie był pewien, jak powinna ona „brzmieć i być zagrana”.
Pierwszego dnia w studiu powstał także czwarty singiel „Love to Walk Away”, który nadał ton kolejnym sesjom. Opisał piosenkę jako dźwiękowy i tematyczny „kierunek” albumu.
The Vaccines nawiązali współpracę z producentem Andrew Wellsem i nagrali album w jego domowym studiu w Hollywood Hills , miejscu, które Young uważał za „bardzo inspirujące i ekscytujące, w którym można przebywać każdego dnia”.
Projekt okazał się „bardziej spójny niż większość [naszych] płyt pod względem piosenek, ale także brzmieniowo”, dając poczucie, że osiągnęliśmy to, co „postanowiliśmy”.
Niemal natychmiast po wydaniu albumu zespół zagra łacznie 25 koncertów w Wielkiej Brytanii i Europie, począwszy od 17 stycznia 2024 roku w Amsterdamie .
W Warszawie byli we wtorek, 23 stycznia.
Wyruszą także w 16-dniową trasę koncertową po Ameryce Północnej z The Kooks , która rozpocznie się 29 lutego 2024 roku w Atlancie .
Tymczasem dwie najwyżej uplasowane nowości należą do The Vaccines !!!
„Sunkissed” plasuje się na 2 a „Heartbreak Kid” na samym szczycie mojej listy przebojów- łącznie prowadząc od 3 tygodni – czyli od początku tego roku.
Baaba Maal to senegalski piosenkarz i gitarzysta urodzony w Podor, nad rzeką Senegal . Oprócz gitary akustycznej gra także na perkusji .
Wydał kilka albumów, zarówno dla niezależnych, jak i dużych wytwórni. W lipcu 2003 roku został mianowany emisariuszem młodzieżowym UNDP .
UNDP to Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju jest agencją Organizacji Narodów Zjednoczonych , której zadaniem jest pomaganie krajom w eliminacji ubóstwa i osiągnięciu zrównoważonego wzrostu gospodarczego i rozwoju ludzkiego .
Wizjonerski piosenkarz, ambasador kultury, epicki gawędziarz i supergwiazda Senegalu Baaba Maal dorastał zainspirowany rdzenną muzyką afrykańską oraz amerykańskim R&B, Soul, Jazz, Reggae i Blues. Urodzony w rodzinie rybaków, przeciwstawił się oczekiwaniom, został muzykiem, rzucając wyzwanie tradycyjnemu monopolowi starożytnej kasty griotów na wiedzę i muzykę.
Od czasu, gdy nagrał pierwsze albumy na początku lat 80., wypracował sobie bardzo charakterystyczne brzmienie, radykalnie łącząc tradycyjne afrykańskie instrumenty z coraz bardziej ryzykownym podejściem elektronicznym. Wydał serię uznanych albumów solowych i nagrywał z coraz bardziej zróżnicowaną grupą współpracowników, w tym Brianem Eno, producentem Radiohead Johnem Leckie i Damonem Albarnem.
W 2015 roku nagrał "The Traveller for Marathon Artists" z producentem Johanem Hugo (The Very Best, Self Esteem) i współpracował z Mumford & Sons, co odzwierciedla jego pasję do zacierania granic wśród różnorodnych form muzycznych.
W 2018 roku pojawił się na ścieżce dźwiękowej filmu "Czarna Pantera", a w sequelu "Wakanda Forever" z 2022 roku dał się poznać jako "Głos" Wakandy.
Jego nowy album „Being”, wydany w marcu 2023 roku, stanowi potężną kontynuację jego pionierskiej, transcendentnej pracy na przestrzeni ostatnich czterdziestu lat, łączącej starożytność i nowoczesność.
Album stanowi kontynuację jego ekscytującej współpracy z Johanem Hugo i został nagrany w Brooklynie, Londynie i Senegalu i potwierdza pozycję Maala jako jednego z najbardziej fascynujących muzyków na świecie. O krążku "Being" mówi Baaba; „Każda piosenka na tym albumie ma swoją osobowość, a tego zawsze chcę na płycie. Wszystkie piosenki mają naprawdę silną osobowość. Dla mnie piosenka jest jak osoba. Ma życie, ma imię, ma charakter i ma swoją pozycję w życiu. Myślę, że to, co czyni ten album tak potężnym, to fakt, że opowiada w całości o teraźniejszości i tym, gdzie jestem teraz, oraz o przemyśleniach i marzeniach, które mam na temat przeszłości i przyszłości".
Baama Maal z The Very Best z nagraniem „Freak Out” wskakuje na top, na 30 miejsce.
Albert Hammond jest obecny w muzyce popularnej od sześciu dekad, w czasie których napisał niezliczoną ilość hitów, w tym wykonywany przez siebie utwór „It Never Rains in Southern California” i najważniejsze utwory takich artystów jak Whitney Houston, Tina Turner, Johnny Cash. Jego nadchodzący album zatytułowany „Body of Work” to najbardziej osobista kolekcja w dotychczasowej karierze.
„Shake A Bone” jest trzecim singlem zapowiadającym album Alberta Hammonda „Body of Work”. „Shake A Bone" wyróżnia się wśród 17 utworów - czaruje zmysłowym akustycznym riffem, porusza się po dźwiękowym terenie pomiędzy Ameryką, alternatywnym country, rockiem i popem.
Wśród utworów napisanych przez Hammonda dla innych, znaleźć można takie tytuły, jak „I Don’t Wanna Lose You”, z repertuaru Tiny Turner , „Creep” zespołu Radiohead , „One Moment in Time” Whitney Houston, „To All the Girls I’ve Loved Before”, który wykonali wspólnie Julio Iglesias i Willie Nelson, „Nothing’s Gonna Stop Us Now” – Starship, „It Isn’t, It Wasn’t, It Ain’t Never Gonna Be”, wykonywany przez Arethę Franklin i Whitney Houston, czy „When You Tell Me That You Love Me” Diany Ross.
Album „Body of Work” ukaże się 1 marca.
Na liście przebojów, pośród 15 premier, Albert debiutuje z nagraniem "Gonna Save The Worl" na pozycji numer 34
i jeszcze słów kilka o nowej płycie Exit Eden, z której aż trzy piosenki pojawiają się w tym notowaniu na pozycjach 28, 29 i 34 (odpowiednio - „It's A Sin”, „Run!” w duecie z Marko Hietalą oraz „Femme Fatale”)
20 października 2023 roku Amanda Somerville (Trillium) wydała oświadczenie, w którym ogłosiła gotowy materiał na nadchodzące wydawnictwo i że jednocześnie opuści zespół, aby skupić się na wychowaniu trójki dzieci. Pozostałe członkinie potwierdziły, że będą kontynuować działalność bez jej zastępowania.
Anna Brunner, Clémentine Delauney oraz Marina La Torraca czyli Exit Eden właśnie 12 stycznia po 7 latach wróciły nowym LP. Ale po kolej.
Kiedy Clémentine Delauney (Visions of Atlantis), Anna Brunner (obecnie też League of Distortion), Marina La Torraca (Phantom Elite) i Amanda Somerville połączyły siły, aby założyć EXIT EDEN, czego zwieńczeniem było wydanie ich pierwszego albumu "Rhapsodies in Black" latem 2017 roku, od razu stało się jasne, że to połączenie będzie zarówno potężne, jak i magiczne! Debiutując na niemieckich listach przebojów na 15. miejscu i kołysząc sceną legendarnego Wacken Open Air, te cztery wybitne i niezależne wokalistki udowodniły, jak symfoniczna ciężkość może iść ramię w ramię z muzyką pop - ubierając znane klasyki w jeszcze nie słyszany krajobraz dźwiękowy, przywołując coś więcej niż tylko pojęcie coverów.
Teraz, ponad sześć lat później, EXIT EDEN powracają, by zahipnotyzować publiczność swoją drugą propozycją, ilustrując siłę i wzmacnianie pozycji kobiet, pod odpowiednim tytułem "Femmes Fatales", którego premiera odbyła się 12 stycznia 2024 r. nakładem Napalm Records.
Nowa płyta nawiązuje do hasła „femme fatale” jako symbolu kobiet przejmujących kontrolę nad własnymi narracjami dzięki autonomii, inteligencji i niezależności oraz odnalezienie czystej kobiecej energii w świecie.
Występujący teraz jako trio, nowy album EXIT EDEN podąża ścieżką swojego poprzednika, ponieważ zawiera sześć coverów słynnych superhitów międzypokoleniowych, ale tym razem również błyszczy, oferując sześć oryginalnych kompozycji.
Z jednym wyjątkiem („Dying in my Dreams”, którego współautorem jest Marina La Torraca), pozostałe pięć oryginalnych piosenek zostało powołanych do życia przez Annę Brunner i Hannesa Brauna (Kissin' Dynamite), który jest również odpowiedzialny za nagranie, produkcję i miks, natomiast masteringiem albumu zajął się Jacob Hansen (Delain, Amaranthe, Volbeat, Destruction).
Pewne siebie, prowadzące prosto do kuszącego świata EXIT EDEN, otwierające „Femme Fatale”, „Buried in the Past” i „Hold Back Your Fear” wyczarowują mistyczną atmosferę ze smyczkami i elementami orkiestrowymi, zwieńczonymi uzupełniającymi się wokalami łączącymi różnorodność dźwiękową z całkowicie kobiecego trio.
Oryginalny utwór „Run!” prezentuje kolejny zdumiewający aspekt albumu, wprowadzając folkowy klimat wraz ze znakomitym gościnnym występem Marko Hietali (ex-Nightwish), który ozdobił album swoim charakterystycznym głosem.
„Dying In My Dreams” i zamykający album „Elysium” nadały ton jako urzekające utwory w średnim tempie z intensywnym refrenem przemawiającym prosto do serca. Idąc dalej ścieżką, na której zakończyło się "Rhapsodies in Black", EXIT EDEN wybrało kolejny zestaw międzynarodowych superhitów – przekształcając je we własne dzieło, wciąż oddając cześć oryginałom z "Femmes Fatales".
„It's a Sin” (Pet Shop Boys), „Separate Ways” (Journey), „Desanchantée” (Mylène Farmer), „Poison” (Alice Cooper), „Alone” (Heart) i „Kayleigh” (Marilion), re - zaaranżowane jako niewątpliwie efektowne kompozycje rockowo-symfoniczne, tworzą wspólny wątek debiutu i "Femmes Fatales".
Dzięki znakomitemu wokalowi, wyjątkowej koncepcji i wysokiej jakości produkcji EXIT EDEN stworzył kolejny wyjątkowy krążek, który z pewnością jeszcze bardziej poszerza tożsamość supergrupy i daje odbiorcom szansę poznania trzech pięknych i wyjątkowo utalentowanych kobiet w metalu, zjednoczenych jako jedno na "Femmes Fatales.”
NOTOWANIE 1938- 1940
W tym zestawieniu mamy ujęte trzy tygodnie więc nowości od razu są w zestawieniu 3 tygodnie
Piosenki, które są 50 tygodni na liście zdobywają bonusowo 100 punktów do rocznego podsumowania, za każdy kolejny tydzień, 20 punktów
na żółto zaznaczone są spektakularne awanse
piosenki powyżej 50 tygodni są zaznaczone dodatkowo większą czcionką i podkreśleniem
JANUARY 6-20, 2024
15 NOWOŚCI
1 |
N |
3 |
HEARTBREAK KID |
THE VACCINES (3 RAZY NA 1) |
1 |
2 |
N |
3 |
SUNKISSED |
THE VACCINES |
2 |
3 |
N |
3 |
SMALLTOWN BOY |
LORD OF THE LOST |
3 |
4 |
N |
3 |
LIGHT ON IN THE KITCHEN |
ASHLEY McBRYDE |
4 |
5 |
N |
3 |
CHAMPAGNE SHIT |
JANELLE MONAE |
5 |
6 |
N |
3 |
DRIVE |
TREVOR HORN & STEVE HOGARTH |
6 |
7 |
2 3 5 |
14 9 12 |
CAROLINA'S MONKEY PRETTY VICIOUS FIRES DON'T START THEMSELVES |
DEPECHE MODE THE STRUTS DARIUS RUCKER |
2 3 2 |
8 |
5 5 |
12 12 |
NOW AND THEM BEERS AND SUNSHINE |
THE BEATLES DARIUS RUCKER |
1 2 |
9 |
6 6 |
24 17 |
SPARK OF LIGHT NEON COWBOY |
MICHAEL BOLTON DAN + SHAY |
6 6 |
10 |
20 |
4 |
DON'T THINK TWICE |
RITA ORA |
10 |
11 |
9 10 |
6 8 |
WARM IN DECEMBER ANGELS IN THE SNOW |
SAMARA JOY CHER |
9 10 |
12 |
N |
3 |
COLDEST BEER IN TOWN |
ASHLEY McBRYDE |
12 |
13 |
N |
3 |
PRISM |
SAY SHE SHE |
13 |
14 |
8 8 |
17 9 |
GREEN LIGHT ANGELS CRYING IN MY BED |
KYLIE MINOGUE CHRISTINA AND THE QUEEN AND MADONNA |
7 8 |
15 |
11 |
8 |
CHRISTMAS ISN'T CHRISTMAS |
BON JOVI |
11 |
16 |
12 13 13 |
8 9 9 |
FAR FROM OVER BE YOUR SIDE TOO GOOD AT RAISING HELL |
STEVE LUKATHER& JOSEPH WILLIAMS LOLA KIRKE THE STRUTS |
12 12 13 |
17 |
13 |
9 |
THE POOL |
MAYER HAWTHORNE |
13 |
18 |
27 |
24 |
ASHUFAK SHAY |
DUDU TASSA& JONNY GREENWOOD & EASHID AL NAJJAR |
18 |
19 |
18 18 |
6 6 |
WE GOT HOPE END THE SUFFERING |
CRYSTAL FIGHTERS CRYSTAL FIGHTERS |
|
20 |
19 19 |
6 6 |
CHANDRA SATURN'S DUST |
MARIE PUTTNEROVA MAX BEESLEY'S HIGH VIBES |
19 15 |
21 |
14 15 15 |
9 9 24 |
EYES OF LOVE BACK TO THE COUNTRY PADAM PADAM |
MAYER HAWTHORNE JAMIE WYATT KYLIE MINOGUE |
13 14 1 |
22 |
16 16 |
6 6 |
WORK BOOTS THAT'S TEXAS |
CODY JOHNSON CODY JOHNSON |
16 16 |
23 |
17 |
44 |
DEVIL DON'T KNOW |
MORGAN WALLEN |
23 |
24 |
21 |
4 |
PRAISING YOU |
RITA ORA & FATBOY SLIM |
21 |
25 |
95 96 |
4 4 |
DON'T GIVE UP ISLAND IN THE SUN |
FURY AND THE SLAUGHTERHOUSE FURY AND THE SLAUGHTERHOUSE |
25 25 |
26 |
99 |
4 |
STAIRWAY TO HEAVEN |
DOLLY PARTON& LIZZO& SASHA FLUTE |
26 |
27 |
98 |
4 |
SMOKE AND MIRRORS |
SMOLIK/ KEV FOX |
27 |
28 |
N |
3 |
IT'S A SIN |
EXIT EDEN |
28 |
29 |
N |
3 |
RUN! |
EXIT EDEN & MARKO HIETALA |
29 |
30 |
N |
3 |
FREAK OUT |
BAABA MAAL& THE VERY BEST |
30 |
31 |
N |
3 |
UNSTOPPABLE |
LORD OF THE LOST |
31 |
32 |
N |
3 |
FEMME FATALE |
EXIT EDEN |
32 |
33 |
N |
3 |
SOMETIMES, I SWEAR |
THE VACCINES |
33 |
34 |
N |
3 |
GONNA SAVE THE WORLD |
ALBERT HAMMOND |
34 |
35 |
28 |
17 |
MISSING SOMEONE |
DAN+SHAY |
28 |
36 |
100 |
3 |
EVERY BREATH YOU TAKE |
DOLLY PARTON & STING |
36 |
37 |
30 |
24 |
THE BALLAD |
BLUR |
30 |
38 |
31 |
24 |
BARBARIC |
BLUR |
31 |
39 |
32 |
24 |
CROWN YOUR LOVE |
TOM GRENNAN |
32 |
40 |
33 |
24 |
BEFORE YOU |
TOM GRENNAN |
33 |
41 |
34 |
24 |
PROBLEMS |
TOM GRENNAN |
34 |
42 |
35 |
24 |
I FEEL LIKE DANCING |
JASON MRAZ |
35 |
43 |
36 |
24 |
FEEL GOOD TOO |
JASON MRAZ |
36 |
44 |
37 |
24 |
PANCAKES & BUTTER |
JASON MRAZ |
37 |
45 |
38 |
24 |
HOPE'S RETURN |
JULIE BYRNE |
38 |
46 |
39 |
17 |
ENGLAND |
ED SHEERAN |
39 |
47 |
40 |
17 |
R.O.A.R. |
BLACK STONE CHERRY |
40 |
48 |
41 |
17 |
LUCCICA |
MATTEO BOCELLI |
41 |
49 |
42 |
17 |
AFTERGLOW |
SUSANNA HOFFS |
42 |
50 |
43 |
17 |
UNDER MY THUMB |
SUSANNA HOFFS |
43 |
51 |
44 |
17 |
HELL IN THE HEARTLAND |
MARGO PRICE |
44 |
52 |
45 |
17 |
TICKING |
ZACH BRYAN |
45 |
53 |
46 |
17 |
CRUMBLE |
THE NATIONAL & ROSANNE CASH |
46 |
54 |
47 |
17 |
THE UNIVERSE |
ROISIN MURPHY |
47 |
55 |
48 48 |
17 17 |
PAINT IT BLACK HOLD THE LINE |
SAXON SAXON |
48 48 |
56 |
49 |
17 |
WEIRD GOODBYES |
THE NATIONAL& BON IVER |
49 |
57 |
50 |
17 |
HEAD HEELS |
ED SHEERAN |
50 |
58 |
51 |
13 |
HOLA |
LP |
51 |
59 |
52 |
13 |
DANCE THE NIGHT (FROM „BARBIE THE ALBUM”) |
DUA LIPA |
52 |
60 |
53 |
14 |
SISTER TILLY |
NATALIE MERCHANT |
53 |
61 |
54 |
14 |
THE CURSE OF CIRCLE |
TRKPROJECT |
54 |
62 |
55 |
14 |
CALYPSO NYMPH |
TRKPROJECT |
55 |
63 |
56 56 |
14 14 |
MAGICAL THAT’S ON ME |
ED SHEERAN ED SHEERAN |
56 56 |
64 |
57 57 |
13 13 |
SAVE ME NEW HABIT |
KIMBRA KIMBRA |
57 57 |
65 |
58 58 |
13 13 |
ROCK BOTTOM YOUR WORDS |
STEVEN WILSON& NINET TAYEB HEATHER NOVA |
58 58 |
66 |
59 |
13 |
PINK (FROM „BARBIE THE ALBUM”) |
LIZZO |
59 |
67 |
60 |
14 |
CHTEL JSEM MIT |
TURBO |
60 |
68 |
61 |
14 |
I NEED YOU MOST OF ALL |
STEPHEN SANCHEZ |
61 |
69 |
62 |
14 |
EVANGELINE |
STEPHEN SANCHEZ |
62 |
70 |
63 |
13 |
WHAT WAS I MADE FOR ? (FROM „BARBIE THE ALBUM”) |
BILLIE EILISH |
63 |
71 |
64 |
14 |
HOLD THE LIGHT |
LP |
64 |
72 |
65 |
14 |
MAKING THE BED |
OLIVIA RODRIGO |
65 |
73 |
76 |
12 |
LETTING GO |
RICK ASTLEY |
66 |
74 |
77 |
12 |
YOU'RE A GIRL FOR ONE MAN ONLY |
BRANDEE YOUNGER |
67 |
75 |
68 |
9 |
YOU MUST BURN ! |
METALLICA |
68 |
76 |
69 |
9 |
SLEEPWALK MY LIFE AWAY |
METALLICA |
69 |
77 |
70 |
9 |
THE END |
SANZ |
70 |
78 |
71 |
9 |
FOLLOW ME |
SANZ |
71 |
79 |
72 |
9 |
TRUST |
CHRIS STAPLETON |
72 |
80 |
73 |
9 |
WHAT AM I GONNA DO |
CHRIS STAPLETON |
73 |
81 |
74 |
9 |
ANTARCTICA |
LARK |
74 |
82 |
75 |
9 |
DIPPIN MY FEET |
RICK ASTLEY |
75 |
83 |
78 |
12 |
BRAND NEW LIFE |
BRANDEE YOUNGER & MUMU FRESH |
78 |
84 |
79 |
12 |
NOC JE JESTE MLADA |
STO ZVIRAT |
79 |
85 |
80 |
12 |
ANEMOUHAGH |
TINARIWEN & FATS KAPLIN |
80 |
86 |
81 |
12 |
KEK ALGHALM |
TINARIWEN & WES CORBETT |
81 |
87 |
82 |
12 |
SOMAW |
FATOUMATA DIAWARA & ANGIE STONE |
82 |
88 |
83 |
8 |
WONDERFUL CHRISTMASTIME |
CHRISTINA PERRI |
83 |
89 |
84 |
8 |
BACK TO THE LIGHT |
TEENAGE FANCLUB |
84 |
90 |
85 |
8 |
LOVE IS MY GUN |
ANETTE ASKVIK |
85 |
91 |
86 |
8 |
COMING FOR YOU |
ANETTE ASKVIK |
86 |
92 |
87 |
6 |
WHISKEY BENT |
CODY JOHNSON& JELLY ROLL |
87 |
93 |
88 |
6 |
TOTAL ECLIPSE OF THE HEART |
DORO & ROB HALFORD |
88 |
94 |
89 |
6 |
HARLAN COUNTY COAL |
PISTOL ANNIES |
89 |
95 |
90 |
6 |
VEGAS HIGH |
KYLIE MINOGUE |
90 |
96 |
91 |
6 |
BELLY OF THE WHALE |
SMOLIK/ KEV FOX |
91 |
97 |
92 |
6 |
MOVE HONEY |
SMOLIK/ KEV FOX |
92 |
98 |
93 |
6 |
COME BACK HOME |
MAGNE FURUHOLMEN |
93 |
99 |
94 |
6 |
ANDEL Z KAMENE |
PETR PRIESSNITZ |
94 |
100 |
97 |
6 |
PANNA A OREL |
PETR PRIESSNITZ |
100 |
Wypadły z topu: 1 (5) DJ PLAY A CHRISTMAS SONG- CHER, 4 (5) WHAT CHRISTMAS MEANS TO ME- CHER& STEVIE WONDER, 4(5) CHRISTMAS ISN'T CHRISTMAS- MICHAEL BOLTON& MICKEY GUYTON, 7(3) HAVE YOURSELF A MERRY LITTLE CHRISTMAS- SAMARA JOY, 22(48) BER A DAVEJ- SKYLLA, 23(33) (EVERYTHING I DO ) I DO IT FOR YOU- REBEKKA BAKKEN, 23(5) CHRISTMAS DREAM- CHRISTINA PERRI , 24(26) IF I HAD A HEART- THE DARK SIDE OF THE MOON, 24(21)YOU- THE BOSSHOSS& ILSE DE LANGE, 25(21) BEST FRIENDS FOREVER- THE BOSSHOSS& MICHAEL PATRICK KELLY, 26(21) DAYS OF LANTANA- BEN HOWARD, 26(21) MOONRAKER- BEN HOWARD, 27(21) DJT NISHRAB- DUDU TASSA& JONNY GREENWOOD& AHMED DOMA, 29(14) I WISH- KINGA K, 66(11) DEEP END- SUSANNA HOFFS, 67(9) I WILL FALL- PET SHOP BOYS,
Prześlij komentarz