Ella Eyre to brytyjska wokalistka i kompozytorka. Stała się rozpoznawalna dzięki współpracy z Rudimentalem nad przebojem "Waiting All Night" oraz wsparciu Naughty Boya i Wiz Khalifa przy "Think About You". Ella Eyre urodziła się 1 kwietnia 1994 roku w Londynie.
Eyre kształciła się w Millfield School oraz w BRIT School for Performing Arts & Technology. Jej talent został odkryty podczas szkolnych lekcji wokalnych dzięki czemu bardzo szybko zainteresowały się nią takie firmy wydawnicze jak Warner, czy EMI.
W grudniu 2012 roku piosenkarka współpracowała z grupą Bastille (efekt wspólnych działań - utwór "No Angels" - ukazał się na krążku ''Other People's Heartache, Pt. 2''). W kwietniu 2013 roku działała z Rudimentalem przy kompozycji "Waiting All Night", która błyskawicznie trafiła na 1 miejsce UK Singles Chart. Sierpień upłynął pod znakiem wspólnej pracy z Wiz Khalifą. Eyre planuje także współpracę z Professorem Greenem oraz iSHi.
W grudniu 2013 roku ukazał się debiutancki minialbum artystki zatytułowany "The Deeper".
Na 92 debiutuje dzis singiel "Comeback" zapowiadajacy jej dlugograjacy LP
My Private Chart
September 13,2014
15 news
1
|
1
|
10
|
LOVE WITHIN
|
BEYOND (3 raz na 1)
|
1
|
2
|
3
|
19
|
MY SILVER LINING
|
FIRST AID KIT
|
2
|
3
|
4
|
5
|
LITTLE MAGGIE
|
ROBERT PLANT
|
3
|
4
|
5
5
|
10
19
|
I FALL IN LOVE TOO
EASILY
SPEED OF SOUND
|
GREGORY PORET
URIAH HEEP
|
4
4
|
5
|
2
|
12
|
THE LONG JOURNEY
HOME
|
RODNEY CROWELL
|
2
|
6
|
N
|
1
|
FEVER ON THE
BAYOU
|
RODNEY CROWELL
|
6
|
7
|
6
|
21
|
SONG FOR MY FATHER
|
SARAH McLACHALN
|
6
|
8
|
N
|
1
|
WHAT WE DO
|
KORN
|
8
|
9
|
8
9
10
|
20
8
3
|
BUDAPEST
FALLING BACK
CREATION
|
GEORGE EZRA
MARIANNE FAITHFULL
THE PIERCES
|
8
9
9
|
10
|
7
7
|
9
4
|
IS IT RIGHT
SKY SPILLS OVER
|
ELAIZA
MICHAEL W. SMITH
|
7
7
|
11
|
12
|
2
|
THE DEVIL IS A
LONELY NIGHT
|
THE PIERCES
|
11
|
12
|
18
|
15
|
CYCLE/ MORNING
|
BECK
|
12
|
13
|
19
|
18
|
DRINK YOU AWAY
|
JUSTIN
TIMBERLAKE
|
13
|
14
|
20
|
18
|
WEIGHT OF LOVE
|
THE BLACK KEYS
|
14
|
15
|
21
|
9
|
FIGHT AGAINST
MYSELF
|
ELAIZA
|
15
|
16
|
22
23
|
4
14
|
ALIVE AGAIN
ONE
|
PHILLIP HILLIPS
ED SHEERAN
|
16
16
|
17
|
83
|
5
|
ARE WE CONNECTED
|
MIDGE URE
|
17
|
18
|
77
|
2
|
MY OLD FRIENDS
|
SAM AMIDON
|
18
|
19
|
57
|
10
|
WORLD PEACE IS
NONE OF YOUR BUSINESS
|
MORRISSEY
|
19
|
20
|
72
|
3
|
THE CROSS
|
MAN MACHINE
INDUSTRY
|
20
|
21
|
96
|
3
|
THE MIRACLE (OF
JOEY RAMONE)
|
U2
|
21
|
22
|
94
|
4
|
NO ONE ELSE LIKE
YOU
|
ADAM LEVINE
|
22
|
23
|
98
|
3
|
ALL FOR LOVE
|
BOB CARPENTER
|
23
|
24
|
59
|
10
|
SEX ON THE RADIO
|
KONGOS
|
24
|
25
|
74
|
6
|
BAIANA
|
BARBATUQUES
|
25
|
26
|
24
25
|
16
15
|
I AM MY OWN NAME
IEMANJA
|
PETER MURPHY
MELODY GARDOT
|
24
25
|
27
|
28
|
5
|
SHE’S ON FIRE
|
BO SARIS
|
27
|
28
|
29
58
|
5
10
|
CHURCHYHEART
CALL ME THE BREEZE
|
AL JARREAU& MARCUS MILLER
ERIC CLAPTON& FRIENDS
|
28
28
|
29
|
31
|
5
|
SPARROWS WILL SING
|
MARIANNE FAITHFULL
|
29
|
30
|
32
|
5
|
FULL GOWN BOY
|
TOM PETTY& THE HEARTBREAKERS
|
30
|
31
|
33
|
2
|
SHORT LIFE
|
SAM AMIDON
|
31
|
32
|
35
|
14
|
SING
|
ED SHEERAN
|
32
|
33
|
36
|
9
|
I DON’T LOVE YOU
|
ELAIZA
|
33
|
34
|
37
|
13
|
IT’S GOOD TO BE ALIVE
|
IMELDA MAY
|
34
|
35
|
N
|
1
|
LIKE IN
THE MOVIES
|
CHRISSIE
HYNDE
|
35
|
36
|
38
|
10
|
LOVE SOMEONE
|
JASON MRAZ
|
36
|
37
|
39
|
13
|
SEXUAL HEALING (STUDIO RIO 2014)
|
MARVIN GAYE
|
37
|
38
|
40
|
13
|
TAKE FIVE (STUDIO RIO 2014)
|
DAVE BRUBECK& COLIN McRAE
|
38
|
39
|
42
|
12
|
RISE
|
JASON MRAZ
|
39
|
40
|
43
|
2
|
MASK MAKER
|
LIARS
|
40
|
41
|
44
|
13
|
BELIEVE AGAIN
|
YES
|
41
|
42
|
45
|
13
|
ELECTRIC MAN
|
RIVAL SONS
|
42
|
43
|
46
|
13
|
MP3
|
TESLA
|
43
|
44
|
47
|
12
|
BAILANDO
|
ENRIQUE IGLESIAS& DESCEMER BUENO&
GENTE DE ZONA
|
44
|
45
|
48
|
9
|
START WITH THE END
|
DIEGO GARICA
|
45
|
46
|
49
|
9
|
SUMMERTIME
|
LYAMBIKO
|
46
|
47
|
50
|
2
|
VOX TUNED D.D.
|
LIARS
|
47
|
48
|
51
|
12
|
DON’T SAY GOODBYE
|
SERGIO MENDES & JOHN LEGEND
|
48
|
49
|
52
|
10
|
GREATEST LOVE STORY
|
HARRY CONNICK JR
|
49
|
50
|
53
|
10
|
NUCLEAR
|
MIKE OLDFIELD
|
50
|
51
|
54
|
10
|
DEMANDS
|
TINY FINGERS
|
51
|
52
|
55
|
10
|
AMERICAN BEAUTY
|
BRUCE SPRINGSTEEN
|
52
|
53
|
56
|
9
|
A DIFFERENT CORNER (LIVE)
|
GEORGE MICHAEL
|
53
|
54
|
60
|
10
|
HEAVEN KNOWS
|
THE PRETTY RECKLESS
|
54
|
55
|
61
|
10
|
MARLENE
|
JOH HIATT
|
55
|
56
|
62
|
9
|
FIVE HUNDER MILES
|
JUSTIN TIMBERLAKE&CAREY MULLIGAN&
STARSANDS
|
56
|
57
|
63
|
8
|
DUENDE
|
RALPH TOWNER& WOLFGANG MUTSHSPIEL&
SLAVA GRIGORYAN
|
57
|
58
|
64
|
8
|
SO YOU’RE SAYING
|
OLA TRZASKA
|
58
|
59
|
65
|
8
|
POWER TO SPIRIT
|
STONE RAIDERS
|
59
|
60
|
66
|
8
|
HELLS OF VALHALLA
|
JUDAS PRIEST
|
60
|
61
|
67
|
8
|
INDIE CINDY
|
PIXIES
|
61
|
62
|
68
|
9
|
THE OUTSIDER
|
URIAH HEEP
|
62
|
63
|
69
|
6
|
ELEANOR RIGBY
|
NGUYEN LE
|
63
|
64
|
70
|
3
|
COME GET IT BAE
|
PHARELL WILLIAMS
|
64
|
65
|
71
|
3
|
FALL OF THE EMPIRE
|
ACCEPT
|
65
|
66
|
73
|
6
|
WOMAN CHILD
|
CECILE McLORIN SALVANT
|
66
|
67
|
75
|
6
|
FOUR
|
VIVIAN BUCZEK
|
67
|
68
|
76
|
6
|
PATIENCE
|
OLOF ARNALDS
|
68
|
69
|
78
|
5
|
SO SAD
|
BO SARIS
|
69
|
70
|
79
|
5
|
CARPET CRAWLERS (LIVE)
|
RAY WILSON
|
70
|
71
|
80
|
5
|
RIVER OF DREAMS
|
CLANNAD
|
71
|
72
|
81
|
5
|
SIXTY FIVE
|
SEBASTIAN SPANACHE TIO &ASIA KUCHARCZYK
|
72
|
73
|
82
|
2
|
MIRIAM
|
CRISTINA BRANCO
|
73
|
74
|
83
|
3
|
LIKE A SHOW INSIDE MY HEAD
|
ANETTE OLZON
|
74
|
75
|
84
|
5
|
PAPAOUTAI
|
STROMAE
|
75
|
76
|
85
|
5
|
TEMPEST
|
LUCIUS
|
76
|
77
|
86
|
4
|
YOU MAKE ME FEEL SO YOUNG
|
CURTIS STIGERS& CYRILLE AIMEE
|
77
|
78
|
87
|
4
|
KILLING ME SOFTLY
|
ANNA DANES
|
78
|
79
|
88
|
4
|
COME RAIN
|
MARIE FISKER& KIRA SKOV
|
79
|
80
|
89
|
4
|
LIKE A FOOL
|
KEIRA KNIGHTLEY
|
80
|
81
|
90
|
4
|
HIGH CLASS WOMAN
|
BLUES PILLS
|
81
|
82
|
91
|
2
|
SACRIFICUM
|
XANDRIA
|
82
|
83
|
92
|
4
|
WALPURGISNACHT
|
FAUN
|
83
|
84
|
93
|
4
|
FOREVER FOUND
|
KANA WAKAN
|
84
|
85
|
95
|
3
|
FLOATING
|
ANETTE OLZON
|
85
|
86
|
97
|
3
|
KINGS
|
THE PIERCES
|
86
|
87
|
99
|
3
|
ALL FOR LOVE
|
LADYANTEBELLUM
|
87
|
88
|
100
|
2
|
WARRIORS
|
M.I.A.
|
88
|
89
|
N
|
1
|
ALL
ABOUT THAT BASS
|
MEGHAN
TRAINOR
|
89
|
90
|
N
|
1
|
SHAKE
IT OFF
|
TAYLOR
SWIFT
|
90
|
91
|
N
|
1
|
I’M NOT
THE ONLY ONE
|
SAM
SMITH
|
91
|
92
|
N
|
1
|
COMEBACK
|
ELLA
EYRE
|
92
|
93
|
N
|
1
|
SUPERHEROES
|
THE
SCRIPT
|
93
|
94
|
N
|
1
|
HIDEWAY
|
KIESZA
|
94
|
95
|
N
|
1
|
RIPTIDE
|
VANCE
JOY
|
95
|
96
|
N
|
1
|
ANGEL
IN BLUE JEANS
|
TRAIN
|
96
|
97
|
N
|
1
|
HERO
|
FAMILY
OF THE YEAR
|
97
|
98
|
N
|
1
|
BREAKFAST
CAN WAIT
|
PRINCE
|
98
|
99
|
N
|
1
|
THE
CHAMBER
|
LENNY
KRAVITZ
|
99
|
100
|
N
|
1
|
WE GO HOME
|
ADAM
COHEN
|
100
|
Wypadły z topu: 11(3)RUDE- MAGIC!, 13(20)DO YOU REMEBRER ME- MORTEN
HARKET, 13(9)PARISHAN- NIYAZ, 13(18)I WANNA GET BETTER- BLEACHERS,
14(11)CHANDELEIER- SIA, 15(7)INSIDE- RICHARD MARC, 15(7) SUDDENLY- RICHARD MARX,
16(8)A NIGHT TO REMEBNER- MARY J, BLIGE, 17(20)WENU WENU- OMAR SOULEYMAN,
26(15)PEUR PEROX ADVENTUS- IAN ANDERSON, 27(15)CALL MY NAME- HAERTS, 34(13)STAY
WITH ME- SAM SMITH, 41(12)GIVE IT TO ME- SHERYL CROW,
Nie piszę ostatnio
tak porządanych i oczekiwanych przez wielu komentarzy bo zwyczajnie na to
wszystko czasu brak.
Nie chcę też za
bardzo się tłumaczyć bo z tego braku czasu nawet zalegam z listą
przebojów…chyba pierwszy raz na sześć tygodni wstecz.
Trochę teraz
nadrabiam ale…jednak.
W życiu jak w pokerze,
jak w handlu- raz jest dobrze a innym razem zastój na maksa.
Przez osiem lat
współpracując (nigdy nie doczekałem się etatu, nie godnym widocznie) z Polskim
Radiem, nauczyłem się, że pewnego nigdy w życiu niczego nie wolno być.
I tak w dniu 23 rocznicy
śmierci Milesa Davisa, ta współpraca z PR się definitywnie- przynajmniej na
razie, zakończyła.
Żal jednak z tego
powodu duży, bo od przynajmniej trzech lat, radiowymi strukturami zarządzają
ludzie z Agory, w połowie naturszczyki. I jak zwykło się narzekać na brak
dobrej ręki do zarządzania, Ci obecni zbierali laury ale w swoim jedynie
środowisku a teraz mądrzą się i bez konsultacji a tym bardziej brania pod uwagę
głosu słuchaczy, mieszają ile się da i jak się da. W efekcie żal tym większy,
że właśnie „tacy” ludzie mnie- dziecko Polskiego Radia odsunęli od tego, czego
się nauczyłem, co chciałem robić całe życie i od młokosa stałem się
pełnoprawnym zawodowcem, który niedawno zrobił wymarzoną kartę mikrofonową
klasy „S”, o której większość z nich może tylko pomarzyć.
I gdzie w tym kraju
wykwalifikowanie, zawodowa weryfikacja itp.?
Prawda w oczy kole
ale na szczęście choć zarzucane są ze wszech stron sieci cenzury i kontroli, to
co rzeczywiste, zwasze wypłynie i co ważne, nie można tego zablokować.
Zamiast mówić jak co
tydzień do słuchaczy…zwyczajnie piszę…i do tego na swoim blogu pod komentarzem
do kolejnego zestawienia listy przebojów.
I nie jest to
bynajmniej wylewanie żalów…piję właśnie piwo…i absolutnie źle się nie czuję.
Tylko przytłaczająca
informacja o odejściu z mojego rocznika świetnej aktorki Ani Przybyslkiej,
chyba jakoś zmotywowała mnie do pisania tych słów…
Życie przeróżne płata
figle i czasem zaskakuje. Ale trzeba je złapać za rogi, to na pewno.
Ta zmiana, o której
na szczęście wiedziałem wcześniej, jeszcze wcześniej przewidując ruch dyrekcji
spowodowała lawinę wielu innych ważnych zmian. Skoro coś tak spektakularnego
dzieje się w życiu, bez echa pozostawać nie może.
Ale to już są bardzo
prywatne kwestie i chyba nawet tu – do Was, nie jestem gotów o tym rozprawiać.
Może kiedyś?
Żeby coś zbudować,
trzeba wcześniej zburzyć. Może właśnie w tym wszystkim chodzi o tę twórczą
siłę, o tę iskrę stwórcy, który dał nam tę możliwość?
Nie wiem i chyba już
nawet nie mam siły nad tym się teraz zastanawiać.
Całe dorosłe,
zawodowe życie uważałem, że starości jak dożyję… to jedynie w radiu. A
tymczasem miłość do mikrofonu stała się jednostronna i do tego bez pokrycia. Bo
radio to taka niestała kochanka, która mimo, że robisz jej dobrze i tak kopnie
Ciebie w dupę. Teraz wiem to na sto procent.
To tyle …miłej
muzycznej lektury…
05.10.14
Do miłego posłuchania
Prześlij komentarz