Nazywana jest europejską odpowiedniczką Erykah Badu i
Lauryn Hill. Pierwsze piosenki napisała w wieku piętnastu lat, nieco
ponad pięć lat później otwierała koncert Prince'a. Na debiutanckiej
płycie udało jej zamieścić piosenkę nagraną z Cee Lo Greenem. Znana jest
jako Selah Sue i pochodzi z Belgii.
Naprawdę nazywa się Sanne Putseys. Urodziła się 3 maja 1989 roku w Leuven, po flamandzkiej stronie Belgii, wychowywała się jednak w pobliskim Leefdaal. - Dorastałam w naprawdę małym miasteczku w Belgii i nikt z mojej rodziny nie interesował się muzyką - wyjawiła artystka. - Jako dziecko chciałam być baleriną - tańczyłam od szóstego do dwunastego roku życia.
Jeśli wierzyć słowom jej piosenki "Crazy Vibes", muzyką zainteresowała się gdy miała dziewięć lat. - Kiedy lekcje baletu zaczęły mnie nużyć zajęłam się muzyką, która stała się moją wielką pasją - wyjaśnia.
Mając piętnaście chwyciła już za gitarę, poświęcając wkrótce grze po pięć, sześć godzin dziennie, co szybko zaowocowało pierwszymi autorskimi kompozycjami. - Miałam mnóstwo zmartwień a to był mój sposób ich wyrażania - tłumaczy.
- Jako mała dziewczynka byłam bardzo radosna, ale dorastanie było dla mnie wyjątkowo trudne - dodawała w jednym z wywiadów. - Byłam dziewczyną dość skrytą, z dużymi wahaniami nastrojów i stanami depresyjnymi.
Muzycznie zainteresowała się soulem, funkiem i reggae, mając za idoli Erykah Badu czy Boba Marleya, później także M.I.A. i przede wszystkim Lauryn Hill. - Przyznaję, że jest dla mnie wzorem do naśladowania - mówi wokalistka. - Rapuje jak gangsterka, a śpiewa jak bogini. Nauczyłam się każdego akordu z jej płyty.
Sanne Putseys zaczynała jak większość współczesnych wokalistek, śpiewając w lokalnych klubach i zamieszczając amatorsko nagrane piosenki na MySpace i YouTube - jedno z nich opatrzone było opisem "biała dziewczyna rymująca jak Jamajka". W wieku siedemnastu lat była też najmłodszą uczestniczką konkursu talentów Open Mic-avond w rodzinnym Leuven.
Choć początkowo nie planowała wiązać życia z muzyką - studiowała psychologię na Katholieke Universiteit Leuven - zainteresowanie jej twórczością przerosło jej najśmielsze oczekiwania - najpierw przyciągnęła na swój profil tysiące fanów, a następnie ludzi z branży muzycznej, w tym przedstawicieli niezależnej wytwórni Because Music. Wcześniej, mając szesnaście lat, odrzuciła propozycję koncernu Universal, gdyż obawiała się ograniczenia wolności artystycznej.
Obdarzona wyrazistym, nieco chropowatym głosem artystka zawsze chciała z fascynacji soulem, hip-hopem i ragga stworzyć własny styl. - Zaśpiewałam kiedyś "Valerie" znane z wersji Amy Winehouse, bo lubię tę piosenkę, ale nie chcę być postrzegana jako naśladowca - przekonywała.
Nim Sue zajęła się jednak nagraniem długogrającego albumem, można było ją zobaczyć w roli supportu na koncertach Jamiego Lidella w Londynie i Paryżu, a także u boku belgijskiej formacji Novastar w Paradiso, w Amsterdamie. Poza autorskimi piosenkami wykonywała także covery z repertuaru m.in. Erykah Badu. W 2009 roku wzięła udział w North Sea Jazz Festival w Lowlands, przy okazji występując w holenderskiej telewizji. Śpiewała także przed The Do czy Sébastienem Tellierem. W 2010 roku zaproszono ją już niemal na wszystkie największe belgijskie festiwale, w tym Pukkelpop. Po koncertach można było kupić jej EP-kę "Black Part Love". - To piosenka o kochaniu swych słabych stron - mówiła o tytułowej piosence. - Takie jest przesłanie mojej płyty - każdy utwór jest o akceptacji samego siebie.
Jeden z kluczowych momentów jej kariery miał miejsce 8 listopada 2010 w Sportpaleis, w Antwerpii, gdzie otworzyła koncert Prince'a.
Równie istotne było jej spotkanie z Cee Lo Greenem, który zaprosił ją do nagrania piosenki "Please". Utwór trafił na międzynarodową wersję jego przebojowego albumu "Lady Killer" wydanego w listopadzie 2010 roku. Numer znalazł się później również na debiucie Selah Sue. - Strasznie podoba mi się sposób, w jaki nasze głosy się łączą - zachwycała się młoda wokalistka.
W studiu artystce towarzyszyli Nneka i Patrice, produkcyjnie wspomogła ją natomiast także Me'Shell NdegéOcello (utwór "Mommy"). - Nigdy nie byłam taka szczęśliwa - zapewniała podczas sesji holenderskiego dziennikarza. - W końcu wiem, czego chcę. W ubiegłym roku byłam zaledwie pozbawioną celu studentką psychologii, a teraz wszystko nabrało sensu. Pracuję nad materiałem codziennie, by stworzyć jak najlepszy album - dzieło sztuki.
Na pierwszy singel wybrano "Raggamuffin". Towarzyszący piosence teledysk przyciągnął półtora milionów widzów na YouTube. - To numer pokazujący moją soulową i bardziej rozśpiewaną stronę, a także i tę mocniejszą, między rapem a ragga - opowiada wokalistka. - Kiedy menedżer zapytał mnie, z kim bym chciała pracować od razu powiedziałam - Nneka.
W studiu nie zabrakło również wziętych muzyków sesyjnych, z których największe wrażenie na Sue zrobił basista, Christopher Meredith, którego grę można usłyszeć w "This World". - Rozumiem, czemu Lauryn Hill chciała go na "The Miseducation of Lauryn Hill" i dlaczego Damian Marley i Me'Shell NdegéOcello zabiegali o niego. Praktycznie gra bez żadnych prób i przygotowań. Po prostu słucha uważnie, a gdy jest gotowy zaczyna grać.
- Całą pierwszą płytę napisałam w jakieś dziesięć miesięcy - zapewniała wokalistka. - Poszło naprawdę szybko, bo miałam w głowie sporo pomysłów. Sue korzystała jednak także z pomocy innych kompozytorów - "Just Because I Do" napisał młody, utalentowany Belg - Pieter Steeno. - Jestem pewna, że niebawem zrobi się o nim głośno.
Pomimo pewnej bariery językowej, nie chciała śpiewać po niderlandzku, gdyż jej zdaniem piosenki w tym języku nie brzmią dobrze. W pisaniu tekstów po angielsku wspierała ją więc siostra. - Przy niektórych bitach ciężko śpiewać o uczuciach - wyjaśnia. - Piosenki muszą być o fajnych rzeczach i czasem mam problemy z wymyśleniem słów, szczególnie, że mój zasób angielskiego słownictwa jest nieco ograniczony. Siostra, która studiuje anglistykę, czasem mi pomaga.
Longplay zatytułowany po prostu "Selah Sue" trafił do sprzedaży w marcu 2011 roku. Dzieło w ojczyźnie artystki pokryło się platyną i dotarło na pierwsze miejsce flamandzkiej listy sprzedaży. W Walonii i Holandii zestaw znalazł się na drugiej pozycji. Nieźle poradził sobie również w Francji zajmując dwunastą lokatę.
Naprawdę nazywa się Sanne Putseys. Urodziła się 3 maja 1989 roku w Leuven, po flamandzkiej stronie Belgii, wychowywała się jednak w pobliskim Leefdaal. - Dorastałam w naprawdę małym miasteczku w Belgii i nikt z mojej rodziny nie interesował się muzyką - wyjawiła artystka. - Jako dziecko chciałam być baleriną - tańczyłam od szóstego do dwunastego roku życia.
Jeśli wierzyć słowom jej piosenki "Crazy Vibes", muzyką zainteresowała się gdy miała dziewięć lat. - Kiedy lekcje baletu zaczęły mnie nużyć zajęłam się muzyką, która stała się moją wielką pasją - wyjaśnia.
Mając piętnaście chwyciła już za gitarę, poświęcając wkrótce grze po pięć, sześć godzin dziennie, co szybko zaowocowało pierwszymi autorskimi kompozycjami. - Miałam mnóstwo zmartwień a to był mój sposób ich wyrażania - tłumaczy.
- Jako mała dziewczynka byłam bardzo radosna, ale dorastanie było dla mnie wyjątkowo trudne - dodawała w jednym z wywiadów. - Byłam dziewczyną dość skrytą, z dużymi wahaniami nastrojów i stanami depresyjnymi.
Muzycznie zainteresowała się soulem, funkiem i reggae, mając za idoli Erykah Badu czy Boba Marleya, później także M.I.A. i przede wszystkim Lauryn Hill. - Przyznaję, że jest dla mnie wzorem do naśladowania - mówi wokalistka. - Rapuje jak gangsterka, a śpiewa jak bogini. Nauczyłam się każdego akordu z jej płyty.
Sanne Putseys zaczynała jak większość współczesnych wokalistek, śpiewając w lokalnych klubach i zamieszczając amatorsko nagrane piosenki na MySpace i YouTube - jedno z nich opatrzone było opisem "biała dziewczyna rymująca jak Jamajka". W wieku siedemnastu lat była też najmłodszą uczestniczką konkursu talentów Open Mic-avond w rodzinnym Leuven.
Choć początkowo nie planowała wiązać życia z muzyką - studiowała psychologię na Katholieke Universiteit Leuven - zainteresowanie jej twórczością przerosło jej najśmielsze oczekiwania - najpierw przyciągnęła na swój profil tysiące fanów, a następnie ludzi z branży muzycznej, w tym przedstawicieli niezależnej wytwórni Because Music. Wcześniej, mając szesnaście lat, odrzuciła propozycję koncernu Universal, gdyż obawiała się ograniczenia wolności artystycznej.
Obdarzona wyrazistym, nieco chropowatym głosem artystka zawsze chciała z fascynacji soulem, hip-hopem i ragga stworzyć własny styl. - Zaśpiewałam kiedyś "Valerie" znane z wersji Amy Winehouse, bo lubię tę piosenkę, ale nie chcę być postrzegana jako naśladowca - przekonywała.
Nim Sue zajęła się jednak nagraniem długogrającego albumem, można było ją zobaczyć w roli supportu na koncertach Jamiego Lidella w Londynie i Paryżu, a także u boku belgijskiej formacji Novastar w Paradiso, w Amsterdamie. Poza autorskimi piosenkami wykonywała także covery z repertuaru m.in. Erykah Badu. W 2009 roku wzięła udział w North Sea Jazz Festival w Lowlands, przy okazji występując w holenderskiej telewizji. Śpiewała także przed The Do czy Sébastienem Tellierem. W 2010 roku zaproszono ją już niemal na wszystkie największe belgijskie festiwale, w tym Pukkelpop. Po koncertach można było kupić jej EP-kę "Black Part Love". - To piosenka o kochaniu swych słabych stron - mówiła o tytułowej piosence. - Takie jest przesłanie mojej płyty - każdy utwór jest o akceptacji samego siebie.
Jeden z kluczowych momentów jej kariery miał miejsce 8 listopada 2010 w Sportpaleis, w Antwerpii, gdzie otworzyła koncert Prince'a.
Równie istotne było jej spotkanie z Cee Lo Greenem, który zaprosił ją do nagrania piosenki "Please". Utwór trafił na międzynarodową wersję jego przebojowego albumu "Lady Killer" wydanego w listopadzie 2010 roku. Numer znalazł się później również na debiucie Selah Sue. - Strasznie podoba mi się sposób, w jaki nasze głosy się łączą - zachwycała się młoda wokalistka.
W studiu artystce towarzyszyli Nneka i Patrice, produkcyjnie wspomogła ją natomiast także Me'Shell NdegéOcello (utwór "Mommy"). - Nigdy nie byłam taka szczęśliwa - zapewniała podczas sesji holenderskiego dziennikarza. - W końcu wiem, czego chcę. W ubiegłym roku byłam zaledwie pozbawioną celu studentką psychologii, a teraz wszystko nabrało sensu. Pracuję nad materiałem codziennie, by stworzyć jak najlepszy album - dzieło sztuki.
Na pierwszy singel wybrano "Raggamuffin". Towarzyszący piosence teledysk przyciągnął półtora milionów widzów na YouTube. - To numer pokazujący moją soulową i bardziej rozśpiewaną stronę, a także i tę mocniejszą, między rapem a ragga - opowiada wokalistka. - Kiedy menedżer zapytał mnie, z kim bym chciała pracować od razu powiedziałam - Nneka.
W studiu nie zabrakło również wziętych muzyków sesyjnych, z których największe wrażenie na Sue zrobił basista, Christopher Meredith, którego grę można usłyszeć w "This World". - Rozumiem, czemu Lauryn Hill chciała go na "The Miseducation of Lauryn Hill" i dlaczego Damian Marley i Me'Shell NdegéOcello zabiegali o niego. Praktycznie gra bez żadnych prób i przygotowań. Po prostu słucha uważnie, a gdy jest gotowy zaczyna grać.
- Całą pierwszą płytę napisałam w jakieś dziesięć miesięcy - zapewniała wokalistka. - Poszło naprawdę szybko, bo miałam w głowie sporo pomysłów. Sue korzystała jednak także z pomocy innych kompozytorów - "Just Because I Do" napisał młody, utalentowany Belg - Pieter Steeno. - Jestem pewna, że niebawem zrobi się o nim głośno.
Pomimo pewnej bariery językowej, nie chciała śpiewać po niderlandzku, gdyż jej zdaniem piosenki w tym języku nie brzmią dobrze. W pisaniu tekstów po angielsku wspierała ją więc siostra. - Przy niektórych bitach ciężko śpiewać o uczuciach - wyjaśnia. - Piosenki muszą być o fajnych rzeczach i czasem mam problemy z wymyśleniem słów, szczególnie, że mój zasób angielskiego słownictwa jest nieco ograniczony. Siostra, która studiuje anglistykę, czasem mi pomaga.
Longplay zatytułowany po prostu "Selah Sue" trafił do sprzedaży w marcu 2011 roku. Dzieło w ojczyźnie artystki pokryło się platyną i dotarło na pierwsze miejsce flamandzkiej listy sprzedaży. W Walonii i Holandii zestaw znalazł się na drugiej pozycji. Nieźle poradził sobie również w Francji zajmując dwunastą lokatę.
Druga płyta bardzo lubianej w Polsce Selah Sue, "Reason", ukazała się w marcu 2015 roku i okazała się wielkim sukcesem. Promując album, Belgijka dała serię świetnych i fantastycznie przyjętych koncertów w Polsce. Artystka postanowiła dać wielbicielom jej talentu coś ekstra w prezencie i przygotowała specjalną reedycję "Reason. "Reason. Collector Edition" – taki tytuł nosi dwupłytowe wznowienie drugiej płyty belgijskiej wokalistki, które ukazało się 27 listopada 2015 roku. Na reedycję złożyły się: album "Reason", który wypełnił pierwszą płytę, a także bonusowy materiał na płycie drugiej. Dodatkowych piosenek jest aż 12! Wśród nich znajdziemy chociażby przygotowany przez Felixa Josepha remiks utworu "Alive" z udziałem Kwabsa, wykonania koncertowe i akustyczne, a także nowe piosenki Selah Sue, jak "Holdin' On", "Speaking Silence" i "Time".
Teraz Selah promuje płytę w Polsce, we środę odwiedzi stolicę i mój ulubiony klub Progresja, po występie w Krakowie.
Jeszcze 6 maja pojawi się w Starym Maneżu w Gdańsku!
Musicie tam być!!!
A sama Selah Sue odnotowuje dziś dwie swoje premiery, w tym tę najwyższą na ... 9 miejscu!
My Private Chart
NOTOWANIE 1530
Marz 12, 2016
5 news
1
|
1
|
7
|
STAND BY YOU
|
RACHEL PLATTEN
|
1
|
|
2
|
2
|
4
|
LOVE IS BLIND
|
LAPSLEY
|
2
|
|
3
|
3
|
2
|
BOTH SIDES OF
THE STORY (2016)
|
PHIL COLLINS
|
3
|
|
4
|
4
5
|
5
5
|
EL MISMO SOL
CATCH& RELEASE oraz wersja (Deepend Remix) od
której poznałem wersję podstawową
|
ALVARO SOLER
MATT SIMONS
|
4
4
|
|
5
|
6
|
4
|
CRYING IN PUBLIC
|
CHAIRLIFT
|
5
|
|
6
|
13
|
2
|
GARDENIA
|
IGGY POP
|
6
|
|
7
|
18
|
9
|
TRAVELER
|
CHRIS STAPLETON
|
7
|
|
8
|
11
12
|
2
2
|
CAN'T TURN BACK THE YEARS (2016)
FOOD ON MY TABLE
|
PHIL COLLINS
TANITA TIKARAM
|
8
8
|
|
9
|
N
|
1
|
FEAR NOTHING
|
SELAH SUE
|
9
|
|
10
|
8
8
|
9
9
|
PERFECT LOVER
SEE YOU AGAIN
|
CHRIS ISAAK
WIZ KHALIFA& CHARLIE
PUTH
|
8
8
|
|
11
|
9
9
|
36
36
|
GEEK POWER
TRUTH
|
OLIVIA ANNA LIVKI
FAADA FREEDY
|
9
9
|
|
12
|
10
|
5
|
SO I COULD FIND MY WAY
|
ENYA
|
10
|
|
13
|
14
14
|
15
4
|
ADVENTURE OF A LIFETIME
DESAMPARO
|
COLDPLAY
ANA MOURA
|
1
6
|
|
14
|
21
29
|
4
7
|
RUN AWAY TOGETHER
HYMN FOR THE WEEKEND
|
ANOUK
COLDPLAY& BEYONCE
|
14
14
|
|
15
|
30
|
12
|
WHEN I
WAS THE BOY
|
JEFF
LYNNE'S ELO
|
15
|
|
16
|
22
23
|
4
4
|
LOVE ME
GHOST
|
THE 1975
HALSEY
|
16
16
|
|
17
|
2
|
4
|
KEEPING YOUR HEAD UP
|
BIRDY
|
2
|
|
18
|
7
7
|
9
9
|
PILLOWTALK
DON'T WANNA FUNK
|
ZAYN
ALABAMA SHAKES
|
1
2
|
|
19
|
19
19
19
|
45
10
9
|
DIFFICULT TO KILL
REFLEXION
LITTLE TOY GUNS
|
TORUL
THE CHEMICAL BROTHERS
CARRIE UNDERWOOD
|
19
19
19
|
|
20
|
20
|
2
|
I'VE FORGOTTEN EVERYTHING
(2016)
|
PHIL COLLINS
|
20
|
|
21
|
24
|
5
|
I WANT YOU
|
BABYFACE & AFTER 7
|
21
|
|
22
|
25
|
5
|
THE HEALING
|
GARY CLARK JR.
|
22
|
|
23
|
26
|
5
|
COMPANY MAN
|
WARREN HAYNES AND RAILROAD
EARTH
|
23
|
|
24
|
27
|
5
|
EVEN IN THE SHADOWS
|
ENYA
|
24
|
|
25
|
28
|
27
|
GOOD MORNING HEARTACHE
|
JOSE JAMES
|
25
|
|
26
|
29
|
7
|
WHEN WE WERE YOUNG
|
ADELE
|
26
|
|
27
|
31
|
26
|
WHAT ARE THE CHANCES
|
DURAN DURAN
|
27
|
|
28
|
32
32
|
27
27
|
HUSTLER
INSTANT CRUSH
|
JOSEF SALVANT
NATALIE IMBRUGLIA
|
28
28
|
|
29
|
33
33
33
|
7
7
7
|
ONE CALL AWAY
FADED
SHOW ME LOVE
|
CHARLIE PUTH
ALAN WALKER
ROBIN SCHULZ& RICHARD
JUDGE
|
29
29
29
|
|
30
|
34
|
27
|
TRIP SWITCH
|
NOTHING BUT THIEVES
|
30
|
|
31
|
35
|
26
|
RED RAIN
|
KRYSTYNA STAŃKO
|
31
|
|
32
|
36
|
26
|
FLYING CIRCLE
|
KARO GLAZER
|
32
|
|
33
|
37
|
26
|
SILENCE AFTER ALL
|
LIDIA KOPANIA
|
33
|
|
34
|
38
|
22
|
RUN
|
SMOLIK/ KEV FOX
|
34
|
|
35
|
39
|
22
|
SMOKE BREAK
|
CARRIE UNDERWOOD
|
35
|
|
36
|
40
|
22
|
MY FATHER’S DAUGHTER
|
JEWEL
|
36
|
|
37
|
41
|
7
|
OUT OF THE WOODS
|
TAYLOR SWIFT
|
37
|
|
38
|
42
|
7
|
KEEPING YOUR HEAD UP
|
BIRDY
|
38
|
|
39
|
43
|
7
|
STRESSED OUT
|
TWENTY ONE PILOTS
|
39
|
|
40
|
44
|
7
|
WHO’S LOVING YOU
|
AURYN& ANASTACIA
|
40
|
|
41
|
45
|
7
|
WHEN THE BASSLINE DROPS
|
CRAIG DAVID& BIG NARSTIE
|
41
|
|
42
|
46
|
10
|
LOVE SOMEBOSY ELSE
|
SKUNK ANANSIE
|
42
|
|
43
|
47
|
10
|
IMPERFECTIONS
|
OLIVIA CHANEY
|
43
|
|
44
|
48
|
10
|
AVANT NOUS
|
M.POKORA
|
44
|
|
45
|
49
|
10
|
RISING SON
|
TAKUYA KURODA
|
45
|
|
46
|
50
|
15
|
ONLY YOU
|
KYLIE MINOGUE& JAMES CORDEN
|
46
|
|
47
|
51
|
10
|
ALL FOR NOTHING
|
KENSINGTON
|
47
|
|
48
|
52
|
15
|
SHINE
|
DAVE GAHAN& SOULSAVERS
|
48
|
|
49
|
53
|
11
|
EX’S AND OH’S
|
ELLE KING
|
49
|
|
50
|
54
|
22
|
TAPPING ON THE LINE
|
CALEXICO
|
50
|
|
51
|
55
|
22
|
A
TEARDROP TO THE SEA
|
BON JOVI
|
51
|
|
52
|
56
|
20
|
STOLEN CAR
|
MYLENE FARMER& STING
|
52
|
|
53
|
57
|
20
|
LATO DESTRO DEL CUORE
|
LAURA PAUSINI
|
53
|
|
54
|
58
|
20
|
GRAVEYARD WHISTLING
|
NOTHING BUT THIEVES
|
54
|
|
55
|
59
|
20
|
BRING ON THE NIGHT
|
THE CORRS
|
55
|
|
56
|
60
|
20
|
LOVE IS
|
ROD STEWART
|
56
|
|
57
|
61
|
20
|
A REBOURS
|
MYLENE FARMER
|
57
|
|
58
|
62
|
19
|
THAT'S ROCK AND ROLL
|
BRYAN ADAMS
|
58
|
|
59
|
63
|
19
|
LAST DAY OF LIGHT
|
THE VINTAGE CARAVAN
|
59
|
|
60
|
64
|
19
|
AUTOMATIC (PART 1&2)
|
JEAN MICHELLE JARRE&
VINCE CLARKE
|
60
|
|
61
|
65
|
19
|
FOCUS
|
ARIANA GRANDE
|
61
|
|
62
|
66
|
19
|
IF...!
|
JEAN MICHELLE JARRE&
LITTLE BOOTS
|
62
|
|
63
|
67
|
19
|
ANY STORY
|
HINDI ZAHRA
|
63
|
|
64
|
68
|
19
|
IS IT ME OR YOU
|
WARREN HAYNES& THE
RAILROAD EARTH
|
64
|
|
65
|
69
|
10
|
BORN IN THE ECHOES
|
THE CHEMICAL BROTHERS
|
65
|
|
66
|
70
|
11
|
EGO
|
WILLY WILLIAM
|
66
|
|
67
|
71
|
11
|
THIS IS NOT AMERICA
|
KRZYSZTOF HERDZIN&
MIETEK SZCZESNIAK
|
67
|
|
68
|
72
|
15
|
TEMPTED
|
DAVE GAHAN& SOULSAVERS
|
68
|
|
69
|
73
|
15
|
THESE WORDS YOU WANT TO HEAR
|
ASAF AVIDAN
|
69
|
|
70
|
74
|
15
|
WAY BACK HOME
|
ROD STEWART
|
70
|
|
71
|
75
|
15
|
ONE STEP AT A TIME
|
JEFF LYNNE'S ELO
|
71
|
|
72
|
76
|
15
|
ON MY MIND
|
ELLIE GOULDING
|
72
|
|
73
|
77
|
15
|
PHOTOGRAPH
|
ED SHEERAN
|
73
|
|
74
|
78
|
5
|
AGOSTO
|
ALVARO SOLER
|
74
|
|
75
|
79
|
9
|
PEDESTRIAN AT BEST
|
COURTNEY BARNETT
|
75
|
|
76
|
80
|
11
|
BE THE ONE
|
DUA LIPA
|
76
|
|
77
|
81
|
15
|
LAY IT
ALL ON ME
|
DAVE
GAHAN& SOULSAVERS
|
77
|
|
78
|
82
|
11
|
BLACK AND GOLD
|
BRENNA WHITAKER
|
78
|
|
79
|
83
|
11
|
TWO
|
ELLA EYRE
|
79
|
|
80
|
84
|
11
|
GOOD TIME
LOOKIN FOR ME
|
KID ROCK
|
80
|
|
81
|
85
|
7
|
YA NO
|
MANUEL CARRASCO
|
81
|
|
82
|
86
|
7
|
CHEAP THRILLS
|
SIA& SEAN PAUL
|
82
|
|
83
|
87
|
7
|
OH CANADA
|
MISSY HIGGINS
|
83
|
|
84
|
88
|
7
|
MAKE ME LIKE YOU
|
GWEN STEFANI
|
84
|
|
85
|
89
|
7
|
HANDS TO MYSELF
|
SELENA GOMEZ
|
85
|
|
86
|
90
|
7
|
HERE
|
ALESSIA CARA
|
86
|
|
87
|
91
|
7
|
THE FIRST TIME
|
KELSEA BALLERINI
|
87
|
|
88
|
92
|
7
|
THE MON
|
HINDI
ZAHRA& HOUSE OF SPIRITUALS
|
88
|
|
89
|
93
|
7
|
BLUE
WONDERFUL
|
ELTON JOHN
|
89
|
|
90
|
94
|
2
|
EVERYTHING IT TAKES
|
LORETTA LYNN& ELVIS
COSTELLO
|
90
|
|
91
|
95
|
2
|
LET IT BURN
|
MAN MACHINE INDUSTRY
|
91
|
|
92
|
96
|
2
|
HINTERLAND
|
THE CULT
|
92
|
|
93
|
97
|
2
|
PERTH
|
BEIRUT
|
93
|
|
94
|
98
|
2
|
OUTSIDERS
|
SUEDE
|
94
|
|
95
|
99
|
2
|
ANYWHERE YOU WANT TO GO
|
SANTANA
|
95
|
|
96
|
100
|
2
|
MISERY
|
GWEN STEFANI
|
96
|
|
97
|
N
|
1
|
HEADS UP
|
JAIN
|
97
|
|
98
|
N
|
1
|
I WON'T GO FOR MORE
|
SELAH SUE
|
98
|
|
99
|
N
|
1
|
MONKEY
|
HOLLOW QUARTET
|
99
|
|
100
|
N
|
1
|
OBJECTS
IN THE MIRROR
|
A-HA
|
100
|
Wypadły z topu: 15(17) EVERY TIME I'M WITH YOU- SEAL, 16(19) WAKE UP
CALL- NOTHING BUT THIEVES, 16(42) MARVIN GAYE- CHARLIE PUTH& MEGHAN
TRAINOR, 17(6)OCEAN DRIVE- DUKE DUMONT,
Prześlij komentarz