Notowanie 1746





Clannad




W smutnym momencie przyszło mi tworzyć kolejne prywatne zestawienie Mojej Listy Przebojów.

Listy, która powstała w 1988 roku na wzór i pewne podobieństwo Listy Przebojów Programu 3 a tak naprawdę LP Marka Niedźwieckiego.

Trochę mi brakuje do okrągłego jubileuszu jak mojej listowej „starszej siostry” a może bardziej „matki” ale nie mam żadnych wątpliwości – jeśli tylko dożyję (wszak epidemia, pandemia, Covid-19) z wielką dumą i radością będę to notowanie świętował.


Uważam się za wychowanka i ucznia Listy Przebojów, jak „młody pelikan” łykałem wszystko co „Niedźwiedź” w latach 80tych prezentował. Czy to była rozchodząca się jak świeże bułeczki „papierowa” lista – przez niestety bardzo krótki czas publikowana co poniedziałek, czy jego książkowe historie wraz z komentarzami, czy składanki płytowe- wszystko było, jest i będzie na moich półkach i w szafkach zawsze obecne. W głowie i sercu. W życiu. Bo choć moimi radiowymi rodzicami są Maria Szabłowska i Bogdan Fabiański to nauki pierwszej miłości i fascynacji muzyką pobrałem od Pana Marka, Tomka Beksińskiego, Piotra Kaczkowskiego...

Nie dziwne też, że z wypiekami na twarzy wyczekiwałem każdego nowego notowania Listy Przebojów w soboty, potem piątki, innych audycji, coraz więcej i więcej...wygrywania konkursów- potem zakazu, bo wszystko co było już dawno znalazło się w moich rękach a przecież inni też by chcieli, więc poznałem Program 1 Polskiego Radia, Program 2 (jakże inny od dzisiejszego), Radio For You jeszcze z siedzibą przy Niepodległości – potem już na Myśliwieckiej 3/5/7 oficjalnie nazwane Radio Dla Ciebie. Aż po podjęcie pracy pod ww adresem. I notoryczne zasiadanie w Studiu Koncertowym im. Agnieszki Osieckiej... i spotkań „ogrodowych” czy korytarzowych z kolegami z trójkowego piętra, zasiadanie na fotelu i przed mikrofonem po Piotrze Kaczkowskim, oddawanie mikrofonu Dariuszowi Michalskiemu, dzielenie anteny z Markiem Wiernikiem itd. itp...

Całe moje życie z muzyką, z ukochanym radiem... ze słuchaczami, których zarażam swoją miłością przy każdej okazji. I ile tylko mogę.


Przepraszam bardzo, że czasem z opóźnieniem publikuję moje cotygodniowe zestawienie ale zawsze ten czas to szczególna celebracja chwili, dziesiątki myśli, piosenek, które chciałbym Wam opisać, przedstawić w jak największym stopniu. Kiedyś każdą z nowości omawiałem najszczegółowiej jak tylko możliwe, potem by nie zanudzać swoimi przemyśleniami ograniczałem owe wpisy. Potem te wpisy „dodawałem” sporadycznie a ostatnio najczęściej dotyczy tylko jednej z wybranych premier.

W tym notowaniu jest ich aż 13. Powinienem je zatem szczegółowo Wam przedstawić. Ale robię to na radiowej antenie, w swoich autorskich audycjach.


Tu zatem o kilku rzeczach wspomnę, przy okazji których coś Wam dopowiem...ot tak powinno być zawsze. Wybaczcie te niedociągnięcia .


Okres pandemii, domowa kwarantanna- dobrze że dobrowolna a nie wymuszona, zmiany w systemie pracy, poruszaniu się w przestrzeni międzyludzkiej, pracy zdalnej i niemożności przekraczania granic Państwa, jeśli nawet nie w sposób przykry to na pewno w znaczny odbija swoje piętno w codzienności. Także Waszej.


W tym wszystkim pomóc powinna i musi, muzyka. Pamiętajcie o tym- to niezwykle bardzo pomocna, szeroka i ważna platforma codzienności każdego z Was. Odbiorców muzyki, słuchaczy moich audycji, fanów ukochanych artystów, grup. I niech tak pozostanie. Jak najdłużej



To co niedawno mówiłem przed mikrofonem, powtórzę i w tym komentarzu. Wkurzam się a nawet denerwuję gdy przesuwane są premiery płyt, na które czekam z wyjątkową atencją. Tym bardziej w tak trudnym czasie. Ale radość mnie rozpiera gdy dostaję do swoich rąk każdą inną nową propozycję. Tak z kraju ale i z zagranicy.


Jak może część z Was pamięta wymyślając swój top przed 32 laty by miał znaczącą różnicę od Listy Trójki, wprowadziłem zasadę- nie wrzucania do topu polskich propozycji. Zobaczcie, co innego robię w radiu...taka ciekawostka. Ale utwory instrumentalne lub śpiewane w języku np. angielskim przez polskiego artystę – na właściwym poziomie- zawsze mogą zaistnieć o czym, od wielu lat część się skutecznie przekonuje



Dziś takim sukcesem może poszczycić się całkiem nowy projekt Wake Up Giant. Wśród swoich muzycznych fascynacji podają Foo Fighters, The Strokes czy Arctic Monkeys. Epka „Out Of My Heart” brzmi niezwykle pysznie. Dojrzale i ...za krótko by oszołomić a w sam raz by zachęcić do czekania na pełnowymiarowy materiał. Bynajmniej nie mamy do czynienia z „kelnerami”. Wszystko zaczęło się w grupie Reverox, zdobyciu Grand Prix w Jarocinie... zastanawiam się od wczoraj, który z chłopaków odwiedził mnie przy Myśliwieckiej 3/5/7 dwanaście lat temu opowiadając o planach zespołu. To już historia... teraz jak sami piszą na swojej stronie „zamknięci w betonowanym mieście, desperacko szukają lepszych widoków, więcej barw, miłości i adrenaliny.
Może dlatego ich muzyka jest tak energetyczna i pełna entuzjazmu do codziennego życia"

Paweł Głodowski, Rafał Ptaszyński i Marcin Banasiak- 3mam Panowie za Was kciuki. Nienaganna angielszczyzna, świetna produkcja, najbardziej radiowy/ przebojowy song „Love” - w zestawie pojawia się prawie w połowie stawki, tak na początek, pozycja numer 55.




Na 27 pojawia się tytułowe nagranie pochodzące z 29 albumu w dyskografii jednej z największych współczesnych gwiazd z Nashville, Kenny'ego Chesney'a, „Here and Now”. Uwaga – album w pierwszym tygodniu od premiery sprzedał się za Oceanem w liczbie 233 tysięcy egzemplarzy płyt, co jest trzecim otwarciem sprzedaży co do wielkości w 2020 roku w USA, przy okazji 16 LP, który znalazł się w top 10 listy sprzedaży płyt top 200 tygodnika Billboard, zdobywając szczyt listy ale i listy sumującej sprzedaż płyt z muzyką country. Jest naprawdę nieźle.

Kenny pojawił się też na niedawno publikowanej płycie Kalsea Ballerini i ich wspólne dzieło „ Half Of My Hometown” - awans w tym zestawieniu o cztery lokaty na 61.




Zespół Clannad założyło rodzeństwo Moya, Ciarán i Pól Brennanowie oraz ich stryjowie Noel i Pádraig Dugganowie. Szybko skład poszerzył się o Enyę Brennan, która później z powodzeniem prowadziła solową karierę. Łącząc elementy tradycyjnej irlandzkiej muzyki ze współczesnym folkiem, new age i rockiem, stworzyli piękne, unikatowe brzmienie pełne porywających melodii i wspaniałych głosów. Rozgłos przyniósł grupie "Theme From Harry's Game", czyli temat przewodni do miniserialu "Harry's Game", który później wykorzystano w filmie "Czas patriotów" i nagrodzono statuetką Ivor Novello. Kolejne sukcesy Clannad to nagrodzony BAFTA soundtrack "Legend" towarzyszący serialowi "Robin z Sherwood" (1984), Billboard Music Award za "Rí na Cruinne" (1992) czy Grammy za najlepszy album new age - "Landmarks" (1999).
"In a Lifetime" to kolekcja podsumowująca składający się z 16 albumów dorobek Clannad. Na edycji podwójnej tego wydawnictwa znajdziemy dwa premierowe nagrania, jedno z nich „ A Celtic Dream” wskoczyło od razu na 18 pozycję



Mag Chlebowska


Na 14 znajdziemy premierowy song od Mag Chlebowskiej „Blood From A Stone”. Projekt powstał kilka lat temu gdy Simon Toulson-Clarke, londyński producent oraz lider zespołu RED BOX, dostrzegł talent Mag (Magdę) podczas gdy ta supportowała jeden z koncertów grupy. Docenił jej barwę głosu, wrażliwość muzyczną i zaprosił do współpracy. Następnie odbyły się sesje nagraniowe w Londynie. Kompozycja, która wskoczyła na mój top została zainspirowana osobistymi doświadczeniami Mag. Do nagrania gitar zaangażowany został wybitny szkocki gitarzysta - Ali Ferguson, współpracownik nie tylko Simona ale i Ray'a Wilsona. Artyści podobno pracują nad następnymi kompozycjami, których możemy się spodziewać latem tego roku.

Poznałem Magdę podczas naszego koncertu w Polsce. Występowała przed nami, zauważyłem że brzmi świetnie, ma pewną rzadką w tych czasach wrażliwość muzyczną którą uwielbiam. Uznałem, że taka artystka zasługuje na dobry, oryginalny utwór aby móc się wyrazić. Zaproponowałem jej współpracę. Magda opowiedziała mi swoją historię, czym zainspirowała mnie do napisania „Blood from a stone”. Tak opowiedział o nagraniu Simon Toulson-Clarke

Był to dla mnie niezwykły czas, który przyniósł dużo dobrego a jednocześnie czas bardzo trudny, wielu wewnętrznych konfliktów. Utwór "Blood from a stone" opowiada o przejściu od bezsilności do nadziei, od śmierci do życia. Jest początkiem procesu powrotu do samego siebie”... a tak sama Mag Chlebowska



W pierwszej dziesiątce dwie najwyżej uplasowane premiery. Na 10 w coverze z repertuaru Joni Mitchell pięknie przypomina o sobie Belinda Carlisle. W ubiegłym roku ukazał się jej trzypłytowy zbiór przebojów pod hasłem „Gold”. Będąc w tym roku na Wyspach Brytyjskich udało mi się ten krążek zdobyć. Całość zamyka ta oto debiutująca w zestawieniu pieśń.


Rasm Al- Mashan


Dwa oczka wyżej pokazuje się również w coverze- tym razem z repertuaru nieżyjącej już Ofry Haza, Rasm Al- Mashan. Kiedyś na łamach „Dziennika Polskiego” opowiedziała o sobie tak...

Nazywam się Rasm Al - Mashan. Urodziłam się w roku 1981, w Krakowie. Kiedy miałam sześć lat, wyjechaliśmy do Jemenu. Mieszkaliśmy w mieście Aden, na południu kraju.

Byłam wtedy bardzo silną dziewczyną. W Jemenie najważniejsi byli dla mnie ludzie. Kochałam chodzić tam do szkoły, bo atmosfera była taka ciepła. Zupełnie inaczej niż w Polsce, tu nie mogłam się odnaleźć. Tutaj dzieciaki nie chcą chodzić do szkoły, a jak ich zapytasz - dlaczego, to ci powiedzą: Bo nie! I na tym koniec. Natomiast tam nie mogłam się doczekać, kiedy pojadę do szkoły. Atmosfera była świetna. Jak mieliśmy przerwy albo nie było nauczycielki, to chodziliśmy na plażę i graliśmy na bębnach, opowiadaliśmy sobie różne rzeczy, a po sześciu godzinach - koniec lekcji i wracałam do domu. Tak naprawdę poza szkołą nie wychodziłam nigdzie.



Nie było idealnie, ale cały czas pomagała mi wyobraźnia. Dlatego byłam raczej szczęśliwym dzieckiem, mimo różnych przejść. Miałam bardzo silną psychikę i bardzo kolorowe wnętrze. Potrafiłam się bawić sama ze sobą. Jeśli tylko miałam muzykę, to byłam najszczęśliwsza na świecie.

Kiedyś dostałam magnetofon od wujka z Arabii Saudyjskiej. Oczywiście, cały czas nawalał, więc naciskałam widelcem na klawisz "play", który non-stop odskakiwał. Miałam małego walkmana, na którym można było nagrywać, taki stary dyktafon. Jak chciałam nagrywać chórki, to włączałam dyktafon, nagrywałam jeden wokal, potem na drugiej taśmie, na tym starym magnetofonie z widelcem, wciskałam nagrywanie, włączałam jednocześnie i nagrywały mi się już dwa głosy. Muzykowałam, pisałam teksty. I tak w kółko.

Tata - Nasser - był geologiem. Zajmował się głównie wydobywaniem ropy naftowej. Pracował w ministerstwie.

Mama - Ewa - pracowała w bibliotece, w tym samym budynku, co tata. Z wykształcenia jest historykiem sztuki, ale w jej zawodzie pracy w Jemenie nie było. Mama zrobiła dla mnie bardzo dużo. To jest anioł na tej ziemi. Nigdy mnie nie negowała. W ogóle moja rodzina niesamowicie mnie wspiera. Mam trójkę rodzeństwa: Ahmed - 19 lat, Jasiu 15 lat i Saba - 17 lat.

Rodzice poznali się w Piwnicy pod Baranami, na Balu Historyków Sztuki. Mama do dzisiaj nie wie, jak tato się tam dostał, ponieważ studiował na AGH. Dalej potoczyło się szybko. Urodziłam się w 1981 r. Tata wyjechał do Jemenu, tam wybuchła wojna. Był więźniem politycznym. Jakoś się wywinął. Był rok 1987, kiedy pojechałyśmy z mamą do jego kraju. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, upał roztopił nas w drodze do terminala. Straszny skwar. I to była jedyna rzecz, do której musiałyśmy się przyzwyczaić. To mit, że tam kobietom dzieje się krzywda. Traktuje się je naprawdę dobrze, z większym szacunkiem niż tutaj. Kobieta nie może być uderzona, nie może być znieważona, nie może być zaczepiana na ulicy. Nie wolno na nią patrzeć w sposób lubieżny”.


Takich pięknych opowieści i historii o każdym z zarejestrowanych utworów na najnowszej płycie Rasm, bardzo wiele. Gorąco zachęcam do sięgnięcia i zadurzenia się w niezwykłej i pełnej magii muzyce Rasm. Jej głos potrafi zaczarować, nie jeden raz. Płyta do absolutnego zakochania, zadurzenia w każdym z obecnych tam dźwięków.


Do miłego posłuchania



Adam Dobrzyński



19.05.2020


MY PRIVATE CHART


Piosenki, które są 50 tygodni na liście zdobywają bonusowo 100 punktów do rocznego podsumowania, za każdy kolejny tydzień, 10 punktów
na żółto zaznaczone są spektakularne awanse
piosenki powyżej 50 tygodni są zaznaczone dodatkowo większą czcionką i podkreśleniem, pogrubieniem


NOTOWANIE 1746




MAY 2, 2020
  
13 news

1

1

2

TIMES LIKE THESE

LIVE LOUNGE ALL STARS [2 RAZ NA 1]

1

2

2

2

LIVING IN A GHOST TOWN (RADIO MIX)

THE ROLLING STONES

2

3

3

10

LOST IN YESTERDAY

TAME IMPALA

1

4

8

6

GASLIGHTER

DIXIE CHICKS

4

5

4

4

3

3

BEHIND THE BLOOD

A DIFFERENT CORNER

KATATONIA

ANN WILSON


6

5

6

3

6

OH YEAH !

SAY SO

GREEN DAY

DOJA CAT

5

6

7

14

6

BLUEBIRD

MIRANDA LAMBERT

7

8

N

1

IM NIN ALU

RASM AL MASHAN

8

9

9

2

LEAN ON ME

ARTISTSCAN

9

10

N

1

BOTH SIDES NOW

BELINDA CARLISLE

10

11

10

11

2

10

DEEP DOWN SOUTH

NOBODY BUT YOU

ME AND THAT MAN& SASHA BOOLE& JOHANNA SADONIS

BLAKE SHELTON& GWEN STEFANI

10

4

12

12

7

IN YOUR EYES

THE WEEKEND

7

13

13

13

13

8

14

8

SOLEDAD

LORD OF MISRULE

KOTIKALO

ERKI PARNOJA

IAN ANDERSON& MARC ALMOND

EETU FLOOR

6

7

13

14

N

1

BLOOD FROM A STONE

MAG CHLEBOWSKA

14

15

15

15

15

6

17

48

END OF DAYS

HABIB FAYE

ALL THE QUEENS HORSES

NEW MODEL ARMY

YOUSSOU N DOUR

SHAKESPEARS SISTER

13

13

9

16

16

17

18

2

2

2

OH, WHAT A WORLD (EARTH DAY EDITION)

SIGN OF HOPE

ALWAYS ON MY MIND

KACEY MUSGRAVES

SCORPIONS

DANZIG

16

16

16

17

19

2

LOVE YOU TO BITS (BITS 1-5)

NO- MAN

17

18

N

1

A CELTIC DREAM

CLANNAD

18

19

20

27

4

12

WHAT YOU GONNA DO NOW

WATERMELON SUGAR

RODNEY CROWELL& LYLE LOVETT

HARRY STYLES

19

19

20

20

4

THE MOON SHINES BRIGHT

SAM LEE& ELIZABETH FRASER

20

21

3

3

13

10

DREAMING OF SEA

AND IT'S STILL ALRIGHT

MARC ALMOND

NATHANIEL RATELIEF

1

3

22

4

27

SO HOT YOU'RE HURTING MY FEELINGS

CAROLINE POLACHEK

2

23

7

15

PHYSICAL

DUA LIPA

7

24

21

21

3

6

WE HAD EVERYTHING

TRASH GLAM BABY

DELAIN

THE BOOMTOWN RATS

9

10

25

22

22

23

8

12

34

YOU ARE THE ONE

BEFORE YOU GO

PISNICKA PRO MAKRELU

PET SHOP BOYS

LEWIS CAPALDI

POLETIME?

6

7

23

26

26

26

8

12

EVERY BEAT OF MY HEARTBREAKANOTHER ONE DOWN

ROD STEWART WITH THE ROYAL PHILHARMONIC ORCHESTRAL

RICHARD MARX

22

26

27

N

1

HERE AND NOW

KENNY CHESNEY

27

28

24

24

10

32

SYSY VANHENNE

BREAK MY BROKEN HEART

JUURAKKO

WINONA OAK

16

17

29

24

25

10

17

ORDINARY MAN

SWINGIN

OZZY OSBOURNE& ELTON JOHN

THE MAVERICKS

17

25

30

N

1

MONEY

GAROU& ALOE BLACC

30

31

25

8

I LOSE HOPE

LEPROUS

24

32

32

31

3

3

WRONG VIBRATION

CHERRY TREE

BALTHAZAR

MARC ALMOND

32

31

33

N

1

DES LARMES (LIVE 2019)

MYLENE FARMER

33

34

34

30

12

3

POKOJ V DUSI

LES GENS

JANA KIRCHNER

CHRISTOPHE MAE

34

30

35

33

35

3

8

SHANGRI -LA

BELOW

EOB

LEPROUS

33

35

36

35

7

HEARTBREAK (MAKE ME A DANCER) [2019]

SOPHIE ELLIS BEXTOR

35

37

28

8

KARNEVAL (GOTHIC MACHINE EDIT 20190

XIII STULETI

28

38

37

37

17

16

WHAT IF I NEVER GET OVER YOU

BLAME IT ON YOUR HEARTBREAK

LADY ANTEBELLUM

THE MAVERICKS

35

37

39

39

7

I HATE LOVE SONGS

KALSEA BALLERINI

39

40

41

8

LOST TRIBES

ŻAGAR& LOST TRIBES& CARMEN ESTEVEZ

40

41

42

8

MUSTAMAAILMA

EETU FLOOR

37

42

N

1

SABOR DO RIO

SERGIO MENDES& COMMON

42

43

43

10

BROTHERS IN ARMS

TREVOR HORN& THE SAM ORCHESTRA& SIMPLE MINDS

42

44

43

46

10

19

ALL SYSTEMS DOWN

TATOOS AND TEQUILA

REENE RIOT

JASON ALDEAN

43

44

45

46

18

BLAME IT ON YOU

JASON ALDEAN

45

46

47

48

6

6

DON'T START NOW

BOY WITH LUV

DUA LIPA

BTS& HALSEY

46

46

47

N

1

HADI

POLETIME?

47

48

49

6

INTERLUDE: SHADOW

BTS

48

49

50

6

SAVE YOUR TEARS

THE WEEKEND

49

50

51

52

6

13

HOMELESS SONGS

CHAOS

STEPHANE EICHER

HARRY STYLES

50

50

51

53

34

BRUXELLES

ZAZ

51

52

54

2

FALL DOWN

HIDE

52

53

56

12

VULNERABLE

SELENE GOMEZ

53

54

58

8

FOUR LONG SEASONS

LOLA MARSH

54

55

N

1

LOVE

WAKE UP GIANT

55

56

59

8

YOU'RE GONNA MAKE LONESOME

JACK STILLWATER

56

57

60

8

NO BURDEN LEFT TO CARRY

PATTERN- SEEKING ANIMALS

57

58

60

61

9

18

LIMITLESS

SOMETHING'S GOTTEN HOLD OF MY HEART

BON JOVI

MICHAEL BALL& ALFIE BOE

58

58

59

62

8

DANCING WITH MR D

LUCIFER

59

60

63

8

RUB ME FOR LUCK

BETH HART

60

61

64

65

8

6

YOUR LOVE (DEJA VU)

HALF OF MY HOMETOWN

GLASS ANIMALS

KALSEA BALLERINI& KENNY CHESNEY

61

61

62

66

18

SANTIANO (MTV UNPLUGGED)

SANTIANO

62

63

67

8

STRAWBERRY KISSES

KRZYSIA GÓRNIAK

63

64

70

5

HERE COMES THE SUN (2019)

THE BEATLES

64

65

68

12

MONKEY BUSINESS

PET SHOP BOYS

65

66

69

12

LONELY HEARTS CLUB

WINONA OAK

66

67

69

18

WHAT AM I

LOLA MARSH

67

68

71

4

SLIM PICKINGS

IZO FITZROY

68

69

72

4

UP AND ROLLING

NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS

69

70

73

4

EFFIGY OF SALT

MARIA McKEE

70

71

74

17

LOST AND FOUND

HARRY NILLSON

71

72

75

9

BRIGHT HORSES

NICK CAVE AND THE BAD SEEDS

72

73

76

6

THE AGE OF ANXIETY

JAMIE CULLUM

73

74

77

77

8

12

HOLLYWOOD LAWN

FLATLAND HILLBILLIES

JENNY LEWIS

RODNEY CROWELL& LEE ANN WOMACK

74

74

75

78

18

DON'T WORRY BOUT ME

JEFF GOLDBLUM& THE MILDRED SNITZER ORCHESTRA& FIONA APPLE

75

76

79

17

CE N'EST RIEN

JULIEN CLERC& ZAZ

76

77

80

80

17

15

ARE YOU SURE HANK DONE IT THIS WAY

VENICE BITCH

THE MAVERICKS

LANA DEL REY

77

77

78

81

81

7

7

HAIKU- PAPILLONS

TAKE ME HOME (ORCHESTRAL DISCO VERSION)

STEPHEN EICHER

SOPHIE ELLIS BEXTOR

78

78

79

82

9

DELETE FOREVER

GRIMES

79

80

83

7

5

CHANGES

DON'T CHA KNOW?

SAARLOS

CHAKA KHAN

80

80

81

84

5

TEXAS SUN

KHRUANGBIN & LEON BRIDGES

81

82

85

5

A NOS AMOURS

CHRISTOPHE MAE

82

83

86

5

QUE JE T'AIME

AMEL BENT

83

84

87

5

CANTERBURY GIRLS

LILY& MADELEINE

84

85

88

5

QUEEN

NILE RODGERS& CHIC& ELTON JOHN& EMELI SANDE

85

86

89

5

IT'S NOT EASY

PUSS N'BOOTS

86

87

90

5

DUST

OH WONDER

87

88

91

5

BERNSKAN (YOUTH)

ASGEIR

88

89

92

5

FRAU& MANN

LINDEMANN

89

90

93

4

PAGE OF CUPS

MARIA McKEE

90

91

94

4

SPOTLIGHT

JESSIE WARE

91

92

95

4

CHANGES

BALTHAZAR

92

93

96

4

WELTSCHMERZ

FISH

93

94

97

4

WOMXN

LAPSLEY

94

95

98

3

CRAZY LOVE

ALBERT CUMMINGS

95

96

99

2

NEVER LET YOU GO

GEORGIA

96

97

100

2

IT ALL COMES BACK TO LOVE

MAXI PRIEST

97

98

N

1

THROW MY BONES

DEEP PURPLE

98

99

N

1

SMILING

ALANIS MORISSETTE

99

100

N

1

RETROGADE

PEARL JAM

100


Wypadły z top: 1(11) ADORE YOU- HARRY STYLES, 11( 14) DOIN TIME- LANA DEL REY, 28(7) O KAI SAULUTE TEKEJO- ŻALVARINIS& UGNIAVIJAS, 29(2) SUNG SANG- MIDNATTSOL, 36(9) THIS IS NOW AMERICA- MAGNE FURUHOLMEN, 38(7) OLD ME- 5 SECONDS OF SUMMER, 40(25) MAGIC- RINGO STARR, 44(56) LIGHT OF THE WORLD- RPWL, 45(56) LADYLIKE- CHAKA KHAN, 55(33) COCONUT BAY- SUGAR RAY, 57(7) PARTY CLOWN- JENNY LEWIS,


Komentarze

Nowsza Starsza