Jesteśmy wciąż w dobie pandemii... powoli „rozmrażana” jest gospodarka, niebawem ruszają koncerty, potem plenery- festiwali będzie jednak jak na lekarstwo. Ale od dobrych dwóch miesięcy obserwuję istny wysyp muzycznych perełek- nie tylko w formacie pełnowymiarowej płyty ale Epek czy singli, wciąż sugerujących, że dany artysta pracuje nad płytą (choć pewnie ma już ją gotową) i niebawem zaskoczy nas swoim najnowszym dziełem.
Na liście mamy dzisiaj 13 nowości, duużo z Czech- co bardzo mnie cieszy, artyści za naszej południowej granicy doceniają moje zaangażowanie i w tych trudnych czasach podsyłają szturmem swoje produkcje, mimo w miarę systematycznych odsłuchów, dobre 10 płyt czeka na swoje pierwsze odtworzenie. Tego nigdy wcześniej nie doświadczałem. Ale prawda też taka, że nigdy wcześniej tyle muzyki zza Olzy nie prezentowałem w radiowym eterze- zatem obopólna współpraca jest dostrzegalna w każdym z aspektów mojego muzycznego życia.
Dzisiejszy top- choć z datą 22 maja publikuję w piątek- 28 maja- w dniu kiedy na świecie obawia się Brodka ze swoim najnowszym albumem.
Krążek, który zapowiadały single „Game Change” oraz „Hey Man”, jest już dostępny na platformach streamingowych oraz na CD. Winyl będzie mieć swoją premierę 13 sierpnia.
Jak na muzycznego kameleona przystało na “BRUT” dostajemy Brodkę w nowej odsłonie, prezentującą nową artystyczną wizję rzeczywistości. “BRUT” została w całości nagrana we Flesh and Bone Studios w Londynie, a nad produkcją czuwał Oli Bayston z Boxed In, znany też m.in. ze współpracy z Kelly Lee Owens czy Loyle Carner. Płyta powstawała w dość niecodzienny sposób - “zaprosiłam do współpracy tatę oraz przyjaciółkę z Japonii. Nagrałam pojedyncze dźwięki instrumentów, na których grali - takich jak okaryna, piszczałka, dudy, harmonium czy cytra – i zamieniłam je w sample. Proces produkcji płyty rozpoczęliśmy od zbierania unikatowej biblioteki brzmień, tylko dla tej płyty. Oprócz instrumentów ludowych, zsamplowaliśmy też mój głos, dźwięki klimatyzacji, metalowych barierek przed studiem, noisów gitarowych. Baza utworów jest klasyczna - bas, perkusja i gitara elektryczna - ale wszystko, co pomiędzy, to świat stworzony z brzmień syntetycznych, choć powstałych na bazie naturalnych komponentów.” - mówi Brodka.
Cały proces twórczy znalazł też swoje odzwierciedlenie w tytule albumu - “BRUT”. Jednocześnie wielką inspiracją dla “BRUT” była warszawska architektura brutalistyczna. Stąd też sporo wyjątkowych miejsc architektury widzimy w pierwszym teledysku zwiastującym płytę - przebojowym “Game Change”. “Niekoniecznie chciałam pójść w stronę muzyki tanecznej, ale na "Brut" nawet utwory o umiarkowanie szybkim tempie mają w sobie motorykę napędzaną klasyczną sekcją rytmiczną. Zależało mi na tym, żeby ludzie na koncertach odbierali tę muzykę ciałem, żeby czuli basy i ten gęsty rytm perkusyjny. Sama chciałam trochę więcej poruszać się na scenie, ale i sprawić, by ludzie pod nią dostali zastrzyk energii.” - zdradziła artystka.
Brodka w warstwie tekstowej BRUT otwiera między innymi dyskusję na temat roli płci. Odważnie mierzy się ze stereotypami narzuconymi przez społeczeństwo, wyraża potrzebę wyjścia z utartych konwenansów, tworzy figurę łączącą elementy kobiecości i męskości.
Akurat pech chciał, że jej pierwszy singiel „Game Change”, który dotarł na moim topie do doskonałego 2 miejsca, właśnie spadł z listy... ale – niebawem kolejne odsłony artystki w zestawieniu.
Na świecie wśród wielu tytułów, te, które jeszcze nie są obecne w notowaniu- w tym topowe gwiazdy z Nashville.
Wśród nich jedna z największych gwiazd country - 12 album po 8 latach ciszy wydał Travis Tritt !!! A 2 czerwca w "Muzycznych podróżach Adama Dobrzyńskiego" na antenie Polskiego Radia Dzieciom wybieram się do Nashville, więc prócz niego pojawi się nowiutki Alan Jackson, Blake Shelton i wiele innych country świeżynek.
Dzisiaj po 4 latach z nową płytą, podobno ostatnią powróciła Sharleen Spiteri i jej Texas.
„Hi” to dziesiąty album zespołu!
„Hi” i jest to oszałamiającym wynikiem spojrzenia wstecz… „Wszystkie nasze albumy zawierają kinowe utwory!” – mówi frontmanka Sharleen Spiteri. „Szczególnie Ennio Morricone wciąż ma ogromny wpływ na naszą muzykę. Odwołujemy się w niej do naszej przeszłości, ale patrzymy także z pozycji, w której się znaleźliśmy. Jednak możliwość zdystansowania się od naszych dotychczasowych poczynań daje nam zupełnie inną perspektywę… Gramy już tak długo, że nie próbujemy konkurować z nikim innym. Naszym celem zawsze jest tworzenie wartościowej muzyki. To, co było wspaniałe w pracy nad albumem Hi to słuchanie go! Zrozumieliśmy, że muzyka zawsze znaczyła dla nas najwięcej i to się nigdy nie zmieni…” – wspomina.
Ale prócz niej z Glasgow dał dzisiaj o sobie znać band Del Amitri i to po 9 latach milczenia!!!
Ukończona płyta „Fatal Mistakes” przez Andy'ego Alstona (klawisze / perkusja), Krisa Dollimore (gitara) i Asha Soana (perkusja), przygotowana została z producentem Danem Austinem (Biffy Clyro, You Me At Six). Ich naturalistyczne podejście polegało na podłączaniu wzmacniaczy, a nie na uruchamianiu laptopów, nagrywając na żywo jako pięcioosobowy zespół.
Rezultatem jest genialne brzmienie 35-letniego zespołu, który robi to, co umie najlepiej: „melodyjne rockowe piosenki z lirycznym zacięciem, uduchowionym komfortem i podnoszącym na duchu optymizmem. I tak jak wtedy, gdy wydali swój przełomowy album „Waking Hours”, wydaje się, że ich styl, który obecnie uprawia Del Amitri jest wciąż niepodrabialny.
Można to usłyszeć w lamentach stanu narodu „Zamknij oczy i pomyśl o Anglii (Close Your Eyes and Think of England). Jest w przebojowym „It’s Feelings”, a uduchowiony zgrzyt w nagraniu wieńczy alternatywny radiowy klimat z lat 90. I rezonuje z napędzającym, mocnym popem open albumu „You Can't Go Back”. Kontrapunktem jest szkieletowy, bolesny „Lonely”, piosenka, która rozbrzmiewa pustką i jest ozdobiona harmoniami w stylu CSNY, a mimo to wydaje się zupełnie inna niż wszystko, co nagrywali wcześniej.
„Fatal Mistakes” został wydany na CD, winylu i w formacie cyfrowym.
Wśród dzisiejszych 13 premier proszę zwrócić uwagę na najwyżej uplasowaną.
Na 7 bowiem mamy Billie Eilish.
Artystka ta zyskała rozgłos za sprawą singla „Ocean Eyes” w 2015 i od tej pory przekracza kolejne bariery za sprawą swojej twórczości łamiącej wszelkie konwencje gatunkowe. W 2019 roku ukazał się jej debiutancki album „WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?”, który zadebiutował na szczycie Billboard 200 w Stanach oraz innych listach sprzedaży w 17 krajach. Stał się także najpopularniejszym albumem roku w serwisach cyfrowych. Krążek został w całości napisany, wyprodukowany i nagrany w rodzinnym domu Billie w Los Angeles wspólnie z bratem Finneasem.
Billie Eilish przeszła do
historii jako najmłodsza artystka, która otrzymała nominacje i
nagrody Grammy w czterech najważniejszych kategoriach: Najlepszy
nowy artysta, Album roku, Nagranie roku, Piosenka roku. Dodatkowo
otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy album wokalny pop. Billie
okazała się także najmłodszym artystą, który napisał i nagrał
motyw do filmu o Jamesie Bondzie, „No Time To Die”.
Również podczas tegorocznej ceremonii Grammy Billie Eilish mogła cieszyć się nagrodami – tym razem w jej ręce trafiły statuetki za Nagranie Roku („Everything i wanted”) oraz Najlepsza Piosenka napisana dla medium wizualnego („No Time To Die”).
Już na 30 lipca
zaplanowano premierę drugiej płyty wokalistki. Billie Eilish
zaprezentowała okładkę "Happier Than Ever" na swoim
Instagramie. Krążek będzie promować tytułowy singiel, który
został opublikowany 29 kwietnia.
„To moja ulubiona rzecz wśród
tych, które kiedykolwiek stworzyłam. Jestem podekscytowana,
zdenerwowana i czuje się wspaniale, że wreszcie będziecie mogli to
usłyszeć. Nie jestem w stanie opisać jak wspaniałe to uczucie.
Nigdy nie kochałam projektu tak bardzo. Mam nadzieję, że
poczujecie to, co ja czuję" - pisze Billie.
A song „Your Power” dzisiaj wskakuje na top wyprzedzając o jedną lokatę singiel „Good 4 U” Olivii Rodrigo, która z tym nagraniem debiutuje na liście tygodnika „Billboard” od razu na 1 a w Anglii awansując z z 2 na 1
Olivia Rodrigo wydała
album „Sour” – najbardziej wyczekiwany popowy debiut roku
przed tygodniem 21 maja
Cała muzyka pop to
środowisko naturalne Olivii Rodrigo… Tworzy zupełnie nowy
paradygmat królowych popu, niszczy stare podręczniki i proponuje
coś zupełnie nowego – napisał „ROLLING STONE”
Multi-platynowa,
uwielbiana przez słuchaczy i krytyków wokalistka i kompozytorka
Olivia Rodrigo prezentuje wyczekiwany debiutancki album „Sour”.
Na całej płycie Olivia prezentuje swój niesamowity talent do
wyrażania złożonych emocji w dynamicznych, rezonujących popowych
piosenkach. Album w całości współtworzony przez Olivię to
minimalistyczna i zachwycająca zarazem forma alt-popu. Każda
piosenka kręci się wokół pięknie opowiadanych historii,
chwytającego za serce wokalu Rodrigo, talentu do narracji i
niezaprzeczalnej odwagi.
Dla artystki jedną z największych
radości jest, paradoksalnie, rozkładanie na czynniki pierwsze
najgłębszych elementów złamanego serca. Jak mówi Olivia: – Nie
ma nic piękniejszego niż siedzenie przy pianinie w moim pokoju i
pisanie smutnych piosenek. To naprawdę moja ulubiona czynność na
świecie. Jest to niezwykle inspirujące, gdy obserwujesz, jak twoja
twórczość wpływa na ludzi i sprawia, że być może poczują się
mniej samotni.
– Jestem także zafascynowana konceptem związku,
który zaczyna się psuć – jak osoba, którą kochałeś tak mocno
i zdradzałeś wszystkie swoje sekrety, może stać się osobą, na
którą nie możesz już patrzeć – tak Rodrigo wyjaśnia tytuł
albumu. – Celem muzyki w ogóle jest wzięcie na warsztat tych
skomplikowanych uczuć i uzewnętrznienie ich w taki sposób, by
ludzie, który je czują, zostali zauważeni.
8 stycznia 2021
Rodrigo wydała przełomowy i rekordowy singiel „drivers license”,
który w Stanach pokrył się już potrójną platyną. Utwór
zadebiutował na szczycie Billboard Hot 100 i spędził tam 8 tygodni
z rzędu, stając się pierwszym utworem w 2021, który przekroczył
miliard streamów na całym świecie.
Na początku kwietnia ukazał
się utwór „deja vu”, a Olivia Rodrigo przeszła do historii
jako pierwsza artystka, której dwa pierwsze pełnoprawne single
trafiły do pierwszej dziesiątki Hot 100. W połowie maja ukazał
się trzeci utwór zapowiadający „Sour”, „good 4 you”.
Olivia
Rodrigo pojawiła się w „Saturday Night Live” jako gość
muzyczny, wykonując „drivers license” oraz „good 4 u”.
Media
o Olivii Rodrigo:
Po zniewalającym debiucie, następny ruch
Rodrigo zdeterminuje czy zostanie zaliczona do kategorii one-hit
wonder, czy też dołączy do grona kluczowych graczy muzyki pop.
„deja vu” sugeruje to drugie rozwiązanie – Pitchfork
Olivia
Rodrigo bez wątpienia dała czadu podczas swojego występu w SNL.
Jeśli te występy i te dwie piosenki, które balansują na granicy
gniewu i smutku z radosnym katharsis są jakimkolwiek wskaźnikiem,
Olivia może być naszą następną supergwiazdą –
Variety
„drivers license” to rozbrajająco szczera piosenka
popowa, która brzmi jak pierwszy krok w długiej karierze –
Vogue
„drivers license” jest na czele listy tegorocznych hitów
popowych – The New York Times
„good 4 u” przypomina fanom,
jak zabójcza może być 18-letnia twórczyni muzyki z piórem –
Complex
Singiel „Deja Vu” pojawia się dzisiaj na 27.
MY PRIVATE CHART
Piosenki, które są 50 tygodni na liście zdobywają bonusowo 100 punktów do rocznego podsumowania, za każdy kolejny tydzień, 10 punktów
na żółto zaznaczone są spektakularne awanse
piosenki powyżej 50 tygodni są zaznaczone dodatkowo większą czcionką i podkreśleniem
NOTOWANIE 1801
May 22, 2021
13 news
1 |
61 |
17 |
THE SMALLEST SOUL |
NIK KERSHAW (1 raz na 1) |
1 |
2 |
2 3 |
3 8 |
BOILERMAKER LITTLE BIT OF LOVE |
ROYAL BLOOD TOM GRENNAN |
2 2 |
3 |
4 5 |
7 15 |
LOSERS LOVE IS BACK |
BALTHAZAR CELESTE |
1 1 |
4 |
9 |
2 |
HEAT ABOVE |
GREAT VAN FLEET |
4 |
5 |
10 10 |
8 5 |
DUST IN THE WIND WITH OR WITHOUT YOU |
DEINE LAKAIEN LUKE EVANS |
5 5 |
6 |
6 |
8 |
DUST IN THE WIND |
RAINY DAY |
6 |
7 |
N |
1 |
YOUR POWER |
BILLIE EILISH |
7 |
8 |
N |
1 |
GOOD 4 U |
OLIVIA RODRIGO |
8 |
9 |
16 |
3 |
CHAMPAGNE PROBLEMS |
TAYLOR SWIFT |
9 |
10 |
17 |
10 |
DON'T GET IN THE BED DIRTY |
EDIE BRICKELL& NEW BOHEMIANS |
10 |
11 |
7 |
26 |
POWER OF LOVE/ LOVE POWER |
BEBE WINANS |
7 |
12 |
N |
1 |
HIGHER POWER |
COLDPLAY |
12 |
13 |
13 |
16 |
SAVANNAH |
JOE BONAMASSA |
13 |
14 |
25 |
32 |
JE JICH DEST |
DAN BARTA& ILLUSTRATOSPHERE |
14 |
15 |
N |
1 |
VOILA |
BARBARA PRAVI |
15 |
16 |
19 |
3 |
NOTHING LASTS FOREVER |
SAM HUNT |
16 |
17 |
20 20 |
3 3 |
HOW DEEP IS YOUR LOVE TEXAS MAN |
BARRY GIBB& LITTLE BIG TOWN& TOMMY EMMANUEL DIXIE CHICKS (AKA THE CHICKS) |
20 20 |
18 |
N |
1 |
MRAVENCI |
FAST FOOD ORCHESTRA |
18 |
19 |
30 |
10 |
THE UNDERTAKER |
ACCEPT |
19 |
20 |
31 |
8 |
SAVE HUMANKIND |
MONIKA LIDKE |
20 |
21 |
1 |
31 |
IF LOVE IS OVERRATED |
GREGORY PORTER |
1 |
22 |
11 |
8 |
HYPOTHETICALS |
LAKE STREET DIVE |
1 |
23 |
8 |
31 |
AUTUMN IN NEW YORK |
DIANA KRALL |
8 |
24 |
15 18 18 |
5 5 5 |
LAST ONE OUT TURN OFF THE LIGHTS DESTRUCTION THE SMOKING GUN |
THUNDER THUNDER THUNDER |
5 17 17 |
25 |
26 |
2 |
I DREAM |
CLICKS |
25 |
26 |
N |
1 |
ZITTI E BUONI |
MANESKIN |
26 |
27 |
N |
1 |
DEJA VU |
OLIVIA RODRIGO |
27 |
28 |
N |
1 |
PROSTERADLO |
FAST FOOD ORCHESTRA |
28 |
29 |
27 28 |
2 2 |
PRIEST THE VICTORY OF LIGHT |
LORD OF THE LOST BLUTENGEL |
27 28 |
30 |
29 |
2 |
LE SANG DE MON PROCHAIN |
LA FEMME |
29 |
31 |
21 21 |
3 3 |
YOU AND ME BUBBA JONES |
NANCY WILSON& SUE ENNIS TONY JOE WHITE |
21 21 |
32 |
24 24 |
8 8 |
HOW DOES IT FEEL HARDLINE |
LONDON GRAMMAR JULIEN BAKER |
24 24 |
33 |
22 23 |
3 8 |
CASTLE LOSE YOUR HEAD |
LINDSAY ELL LONDON GRAMMAR |
22 23 |
34 |
84 |
15 |
MONIKO |
JAROMIR NOHAVICA |
34 |
35 |
82 |
15 |
SEPTEMBER |
STING & ZUCCHERO |
35 |
36 |
85 |
15 |
KEKEL Z PEKEL |
PRASAKUV GAUC |
36 |
37 |
32 |
12 |
FOREVER YOUNG |
BLUTENGEL |
32 |
38 |
N |
1 |
DIVKA T. |
STO ZVIRAT |
38 |
39 |
40 |
7 |
I SAW A CAR |
ANNEKE VAN GIERSBERGEN |
39 |
40 |
41 |
7 |
EAST SIDE STORY |
ALICE COOPER |
40 |
41 |
78 |
13 |
KDYBY |
TARA FUKI |
41 |
42 |
35 36 |
10 10 |
ZAHRADA SVETEL (2020) RUN TO ME |
XII STOLETI STEVE LUKATHER |
28 28 |
43 |
37 38 |
34 7 |
WRITE A BOOK VALENTINE SHINE |
MADDIE & TAE TOMAHAWK |
29 30 |
44 |
39 |
7 |
DON'T GIVE UP |
JOSEPH WILLIAMS& HANNAH RUICK |
34 |
45 |
79 |
8 |
THE LONELY NIGHT |
MOBY, MARK LANEGAN, KRIS KRISTOFFERSON |
45 |
46 |
81 |
15 |
ON IT |
JAZMINE SULLIVAN |
46 |
47 |
42 |
3 |
THESE SAME ST. REETS |
SEZAMKOVA |
42 |
48 |
43 44 |
7 24 |
FALLING THE ONLY THING |
GABRIELLE TRAVIS & SUSANNA HOFFS |
35 38 |
49 |
45 46 |
32 32 |
I'LL BE THE SAD SONG IT'S NOW OR NEVER |
BRANDY CLARK MANDY BARNETT |
39 40 |
50 |
47 |
27 |
CLASSIC |
CAM |
41 |
51 |
48 |
27 |
TAKE IT EASY (LIVE 2018) |
THE EAGLES |
42 |
52 |
49 50 |
26 26 |
COCTAIL AND A SONG MY ONLY CHILD |
THE HIGHWOMAN THE HIGHWOMAN |
45 46 |
53 |
67 |
17 |
INTRUDER |
GARY NUMAN |
53 |
54 |
51 |
13 |
THAT'S LIFE |
WILLIE NELSON |
47 |
55 |
52 |
23 |
ORDINARY WORLD |
STILLNOX |
48 |
56 |
53 |
26 |
LOVE OF YOUR LIFE |
RAYE |
49 |
57 |
54 |
15 |
ZOO ME ZOO ME ZOO |
NATALIA MOSKAL |
50 |
58 |
55 |
24 |
PRISONER |
MILEY CYRUS& DUA LIPA |
52 |
59 |
56 |
16 |
PLASTIC HEART |
MILEY CYRUS |
52 |
60 |
57 |
17 |
SUMMER'S GONE |
BLACKFIELD |
53 |
61 |
58 |
17 |
HOPE |
ARLO PARKS |
55 |
62 |
59 |
17 |
SELF |
STEVEN WILSON |
56 |
63 |
60 |
17 |
HOWLER |
MARTIN GORE |
57 |
64 |
62 |
17 |
COUNTRY THINGS |
GRANGER SMITH |
59 |
65 |
63 |
17 |
WASTED ON YOU |
MORGAN WALLEN |
60 |
66 |
64 |
17 |
STRONGER |
KATE EARL |
61 |
67 |
65 |
17 |
CARAMELO |
OZUNA |
64 |
68 |
66 |
17 |
12 THINGS I FORGOT |
STEVEN WILSON |
65 |
69 |
68 |
17 |
THE OTHERSIDE |
CAM |
67 |
70 |
70 |
16 |
DEEP DOWN |
PAUL McCARTNEY |
69 |
71 |
71 |
16 |
I HAVE A DREAM |
2LIPS |
70 |
72 |
72 |
7 |
THE SIREN |
SUSANNA ALEKSANDRA |
71 |
73 |
73 |
7 |
WHERE DO WE STAND |
MYLES SANKO |
72 |
74 |
74 |
7 |
VITR Z KARPAT |
XIII STOLETI |
73 |
75 |
75 |
7 |
BLACK DAYS |
ROBERTAS SEMENIUKAS |
74 |
76 |
76 |
7 |
A MUSE |
DVSN |
75 |
77 |
77 |
13 |
WITH THE KELLY GANG |
ANDREW FARRIS |
73 |
78 |
80 |
15 |
A KISS |
CELESTE |
76 |
79 |
80 |
15 |
LASKA NIEUMIERA |
JANA KIRSCHNER& STEFAN STEC |
76 |
80 |
83 |
15 |
RIDING ON THE TIDE OF LOVE |
DEACON BLUE |
79 |
81 |
86 |
15 |
ADVENT |
SASA NIKLICKOVA |
81 |
82 |
90 |
15 |
MATFYZAK NA DISCU |
POKAC |
82 |
83 |
89 |
15 |
STARE DOBRE CASY |
JAROMIR NOHAVICA |
83 |
84 |
92 |
15 |
HOLKA Z PLAKATU |
TATA BOJS |
84 |
85 |
87 88 |
15 15 |
RUNNING UP THAT HILL BREATHLESS |
GEORGIA CAROLINE POLACHEK |
83 84 |
86 |
89 |
15 |
STARE DOBRE CASY |
JAROMIR NOHAVICA |
85 |
87 |
N |
1 |
NEMA PROBLEMA |
FAST FOOD ORCHESTRA |
87 |
88 |
N |
1 |
PRAHA |
STO ZVIRAT |
88 |
89 |
93 93 |
8 8 |
KILLING ME SOFTLY WITH HIS SONG FIND MY WAY |
GABRIELLE PAUL McCARTNEY& BECK |
89 89 |
90 |
94 |
8 |
STRANGER |
JACOB BANKS |
90 |
91 |
95 |
7 |
REAL LOVE |
GEORGE COSBY |
91 |
92 |
96 |
7 |
TEARS |
OBRASQI |
93 |
93 |
97 |
7 |
KING OF THE MOUNTAIN |
GIZELLE SMITH |
93 |
94 |
98 |
7 |
RIDE ON TIME |
THE BAMBOOS |
94 |
95 |
99 |
8 |
LONG TIME COMING |
CAITLIN SMITH |
95 |
96 |
100 |
8 |
LET THE BED TIMES ROLL |
THE OFFSPRING |
95 |
97 |
100 |
7 |
SHE WALKS IN BEAUTY |
MARIANNE FAITHFULL |
97 |
98 |
100 |
5 |
DRUNK(AND I DON'T WANNA GO HOME) |
ELLE KING& MIRANDA LAMBERT |
98 |
99 |
N |
1 |
BILLIONAIRE |
DELTA GOODREM |
99 |
100 |
N |
1 |
I GAVE MY HEART |
DAVID KNOPFLER |
100 |
Wypadły z topu: 12(40) ALL I NEVER KNOW- CLAN OF XYMOX, 12(11)WE'RE GOOD- DUA LIPA, 14(6) GAME CHANGE- BRODKA, 15(26) DOCK ROCK- THE WASHBOARD UNION, 1697) YOU ALL OVER ME (FROM THE VAULT)- TAYLOR SWIFT& MAREN MORRIS, 17(7) CHEMTRAILS OVER THE COUNTRY CLUB- LANA DEL REY, 17(26) THE PASSAGE- LUNATIC SOUL, 19(6) SWIMMING POOL- MARCIN KAJPER, 19(4) CHANGING- LUKE EVANS, 31(9) STUBBORN LOVE- EDIE BRICKELL& NEW BOHEMIANS, 33(9) LET'S STAY TOGETHER- PAUL STANLEY'S SOUL STATION, 33(6) RECOIL- TOMAHAWK, 34(9) SHAME SHAME- FOO FIGHTERS, 69(16) TANGERINE- GLASS ANIMALS, 91(14)DIVE BAR- GARTH BROOKS& BLAKE SHELTON, 94(7) COME AWAY WITH ME (LIVE) – NORAH JONES.,
Do miłego posłuchania
POLSKIE RADIO DZIECIOM
PONIEDZIAŁEK - CO NAM W DUSZY GRA - OD 23;00 DO 1;00
ŚRODA - MUZYCZNE PODRÓŻE ADAMA DOBRZYŃSKIEGO- OD 23;00 DO 1;00
SOBOTA - STARE ZNANE ZAPOMNIANE - OD 22;00 DO PÓŁNOCY
https://www.polskieradio.pl/18
Adam Dobrzyński
Warszawa, 28 maja 2021
Prześlij komentarz