Kate Pierson ogłosiła premierę swojego nowego albumu, „Radios and Rainbows”, pierwszego piosenkarki B-52 od prawie dziesięciu lat!!!

Kate Pierson ogłosiła premierę swojego nowego albumu, „Radios and Rainbows”, pierwszego piosenkarki B-52 od prawie dziesięciu lat!

Przed premierą albumu 20 września Pierson udostępniła singiel „Evil Love”, który nazywa „poprawiającą samopoczucie piosenką o zemście”.


„Czasami zła miłość jest jedyną miłością, jakiej potrzebujesz. Niezbyt prawdziwa opowieść o obsesyjnej zaborczości i słusznej zemście” – dodała Pierson w oświadczeniu. „Zaczęłam pisać piosenkę z niesamowitym Bleu z pomysłem na piosenkę o przebaczeniu; ale kiedy zderzyły się nasze kreatywne chemie, powstał thriller noir z piosenką, której akcja rozgrywa się na wybrzeżu Maine. I to jest piekielna burza – więc trzymajcie kapelusze dla Evil Love!”


„Radios and Rainbows” to pierwszy solowy album Pierson od czasu wydania „Gitars and Microphones” z 2015 roku. „To eklektyczna grupa piosenek” – Pierson powiedziała o albumie, dodając, że zawiera „hymny, elementy taneczne, piosenkę disco… Ogólnie rzecz biorąc, album ma optymistyczny klimat, ponieważ chciałam zamieścić coś pozytywnego w tych mrocznych czasach. Chciałam, żeby było zabawnie!”


Na płycie LP znajduje się także utwór Pierson „Every Day Is Halloween” wydany we współpracy z Sią w październiku 2023 r. Inni współpracownicy „Radios and Rainbows” to Bleu, Chris Braide, Jimmy Harry, Tim Andersen z Ima Robot i basista Adele, Sam Dixon.


Na poparcie albumu Pierson mówi, że chce zorganizować serię skromnych występów na żywo w kameralnych miejscach, aby :

„pozwolić, aby emocje i uczucia płynące z piosenek przeszły na światło dzienne, prezentując mój wokal”.


Moja kreatywność została odblokowana!” – dodaje Pierson. „Mam jeszcze w głowie o wiele więcej piosenek i już nie mogę się doczekać nagrania kolejnego albumu!”


 


Komentarze

Nowsza Starsza