Katy Perry udostępniła nowy singiel „LIFETIMES”, pełną blasku, wysokooktanową refleksję na temat bezkresu miłości. Piosenka zapowiada szykowany na 20 września album „143”.
„LIFETIMES” trafiło do sieci
wraz z wakacyjnym klipem wyreżyserowanym przez Stillza (Bad Buny,
Rosalía). Zdjęcia do teledysku kręcono w Hiszpanii. Klip miał
swoją premierę na antenach MTV Live, MTVU, MTV Biggest Pop i oraz
na billboardach Paramountu na Times Square.
"Piosenka opowiada o wiecznej miłości. Chodzi o znalezienie tego jednego, głębokiego i satysfakcjonującego uczucia w swoim życiu. Bratnia dusza nie zawsze musi przybierać formę partnera. Może być dzieckiem, najlepszym przyjacielem, zwierzakiem. Dla mnie kimś takim jest córka. Każdej nocy pytam ją: „czy znajdziesz mnie w każdym życiu”, na co ona odpowiada: „tak”. Czuję się wtedy odnaleziona. Znajdziecie się wzajemnie, każdego dnia, przez całe życie" – wyjaśnia artystka.
Dostępny w przedsprzedaży
album „143” to seksowny i odważny krążek będący powrotem
artystki do szczytowej formy. „143” jest wypakowane mocarnymi,
zmysłowymi i prowokacyjnymi popowymi hymnami. Z miejsca się w
nich zakochasz. To wydawnictwo, w które Katy włożyła mnóstwo
serca i mnóstwo bitów na minutę.
W piątek 20 września
Katy Perry będzie headlinerką wyprzedanego Rock in Rio w Brazylii.
Będzie to pierwszy występ gwiazdy na festiwalu w Rio de Janeiro od
2015 roku. Gwiazda pojawiła się bez wcześniejszej zapowiedzi
na Paryskim Tygodniu Mody 2024 podczas „Vogue World: Paris”,
gdzie zaprezentowała się na wybiegu w geometrycznej sukience Noir
Kei Ninomiya. Później pojawiła się na ulicach Paryża w sukni z
imponującym trenem, na którym wydrukowano tekst singla „Woman’s
World”. Za projekt trenu odpowiada Heather Picchittino. Gdy zaszło
słońce, Katy zorganizowała Q&A z fanami spod błyszczącej
Wieży Eiffela.
Katy Perry ma na koncie 115 miliardów
streamów, 70 mln sprzedanych albumów i 143 mln singli. Z takim
wynikiem jest jedną z najbardziej dochodowych artystek wszech
czasów.
Debiut Katy Perry w Capitol Records, „One of the
Boys” wydane w 2008 roku, zawiera takie hity jak „I Kissed A
Girl” (6x platyna) i „Hot N Cold” (8x platyna). Drugi album
studyjny Katy, „Teenage Dream” (2010), zdobył najwięcej
odznaczeń notowanych przez RIAA w historii zestawień. Poza wielkimi
hitami „Firework” i „California Gurls”, 9x platynowy album
zawiera takie przeboje jak „E.T.” i „Teenage Dream”, które
mają status 10x platyny.
Wydane w 2013 roku „PRISM”
zdobyło 5x platynę. Katy Perry została pierwszą artystką, której
klipy przekroczyły trzy miliardy wyświetleń – chodzi o „Dark
Horse” i 15x platynowe „Roar”. Obecnie „Roar” ma już ponad
cztery miliardy wyświetleń na YouTube. Z kolei „Dark Horse”
przekroczyło miliard streamów w Spotify. Katy może pochwalić się
imponującą liczbą ponad 57 mln słuchaczy i 30 mln obserwujących
w popularnym serwisie streamingowym.
„Witness” z 2017
przyniósł takie przeboje jak „Chained to the Rhythm” ft. Skip
Marley (2x platyna) oraz platynowe „Bon Appétit” ft. Migos i
„Swish Swish” ft. Nicki Minaj. „Never Really Over” z
ostatniego dotychczas wydanego albumu „SMILE”, ma status platyny
i odnotował najlepszy debiut w serwisach cyfrowych w karierze Katy
Perry. Na wydawnictwie znalazły się także złote „Daisies” i
„Harleys in Hawaii”. „SMILE” do dziś sprzedano w ponad 2,5
mln egzemplarzy, a liczba streamów przekroczyła 4 miliardy.
Katy
Perry jest nie tylko jedną z najbardziej dochodowych artystek w
muzyce. Artystka udziela się także w wielu filantropijnych
przedsięwzięciach. W 2013 roku została Ambasadorką dobrej woli
UNICEF i rozpoczęła działanie na rzecz dostępu dzieci do opieki
medycznej, edukacji, równości i ochrony. Katy jest także
sojuszniczką LGBTQ+. Otrzymała w tej dziedzinie wiele wyróżnień,
w tym m.in. Trevor Proejct’s Hero Award w 2012, Human Rights
Campaign’s National Equality Award w 2017, amfAR’s Award of
Courage w 2018 i Variety’s Power of Women w 2021 za pracę
założonej przez nią Firework Foundation. Misją organizacji jest
zapewnienie lepszego startu dzieciom z biedniejszych społeczności
oraz umożliwianie im rozwijania artystycznych pasji.
Katy
Perry spełnia się także jako bizneswoman. Założyła stworzyła
kolekcję butów Katy Perry Collections. Zasiadła w zarządzie Board
of Bragg, producenta Apple Cider Vinegar. Od wczesnych momentów
funkcjonowania firmy, wspierała Impossible Foods, producenta
roślinnego mięsa. Aktywnie inwestuje w Apeel Sciences, która
zajmuje się opracowywaniem roślinnych technologii przedłużania
przydatności do spożycia świeżych produktów, poprawiania jakości
i ograniczania marnowania żywności. Katy Perry inwestuje także w
Samsarę, środowiskowo-technologiczną firmę opracowującą
nieskończony cykl recyclingu, by zakończyć zanieczyszczenie
plastikiem. Niedawno gwiazda współzałożyła De Soi, linię
gazowanych drinków bezalkoholowych zawierających naturalne
adaptogeny, we współpracy z AMASS.
Katy Perry zakończyła
świetnie ocenianą rezydencję w Las Vegas zatytułowaną „PLAY”.
Gdy „American Idol” powrócił na antenę w 2018, Perry zajęła
fotel jurorki. Właśnie zakończyła swój siódmy i ostatni sezon
popularnego show.
Prześlij komentarz