Lo-Fang, choć na myśl przywodzi islandzkie konotacje w prostej linii od Sin Fang’a, pochodzi z USA. Jego utwór #88 został uznany przez Lorde
 za drugi najlepszy kawałek roku 2013. Młoda wokalistka przypieczętowała
 ten komplement zaproszeniem Matthew Hemerlein’a (Lo-Fang) do otwierania
 jej koncertów podczas wiosennej trasy po Stanach. Tymczasem muzyk wydał
 na dniach debiutancki album i to pod szyldem 4AD, w którego szeregach znajdują się m.in. Bon Iver, Gang Gang Dance, Grimes, SOHN czy Twin Shadow.
Utwór #88 powstawał w drodze, na przestrzeni 2 lat, od pierwszych szkiców w Kambodży, aż do finalnego miksu w kultowym Capitol Studios w Hollywood. Podobną genezę mają pozostałe utwory, jakie trafiły na „Blue Film”. Lo Fang skomponował je samodzielnie, natchniony współpracą z muzykami z różnych zakątków świata, ale i spokojem jaki panuje na farmie jego rodziców w Maryland. Zagrał też wszystkie partie instrumentalne, w czym pomocne okazało się solidne wykształcenie muzyczne – od najmłodszych lat gra bowiem na skrzypcach i wiolonczeli. Z powodzeniem można stwierdzić, że cierpliwość i spokój biją z tej płyty, która jest doskonałym kolażem muzyki elektronicznej z klasyczną i żywymi instrumentami – gdzieniegdzie pojawia się nawet cała orkiestra. Artysta przyznaje, że właściwy dobór i zaprogramowanie najnowszych zdobyczy techniki jest dalece trudniejsze niż nastrojenie i wykonanie utworu na gitarze czy pianinie. Tym samym podkreśla dualizm w jakim tworzy i zwraca uwagę, że nie tylko muzyka klasyczna ma wyłączność na roztaczanie kinetycznego, mentalnego skupienia zdolnego niemal zahipnotyzować. Matthew do umiejętności komponowania pięknych melodii, dodaje swoją nietuzinkową wrażliwość, także głosem, subtelnym i kojącym jak plaster miodu. Producencko co prawda pomagał mu słynny François Tétaz, niemniej album ukazuje ogromny potencjał Hemerlein’a. Jest to doskonale zbudowana, introwertyczna, ale żywa i pobudzająca bomba emocji. Nie do porywczego działania – przeciwnie, do zatrzymania, nabrania dystansu i błogiego uśmiechu. Naprawdę warto zapoznać się z tym albumem, bo o Lo-Fang’u na pewno słuch nie zaginie. A na liście debiutują dwa nagrania "Look Away" (44) oraz "Animal Urges" (98).
My Private Chart
February 15, 2014
7 news
 
Wypadły z topu: 17(7)FLYING CIRCLE- KARO GLAZER, 17(8) ADORE YOU-
MILEY CYRUS, 17(7)SATELLITES- JAMES BLUNT, 20(6)MONSTER- EMINEM& RIHANNA,
21(16)CARPET CROWD- STEVE HACKETT& RAY WILSON, 21(4)WAVE- CRYSTAL FIGHTERS,
22(10)YOU AND I- ONE DIRECTION, 23(6)THE LAMIA- STEVE HACKETT, 24(13) CHILD IN
ME- MICHAEL PATCHES STEWART, 41(14)SYMMETRY-GABRIELLA CILMI, 42(15)YOU SET FIRE
TO MY LIFE- TINA ARENA, 43(15)SIRENS- CHER, 44(4)BRIDGE OF BONES- CRYSTAL
FIGHTERS, 45(15)ONE MORE SHOT- THE ROLLING STONES, 46(15)FOREVER- HAIM
Utwór #88 powstawał w drodze, na przestrzeni 2 lat, od pierwszych szkiców w Kambodży, aż do finalnego miksu w kultowym Capitol Studios w Hollywood. Podobną genezę mają pozostałe utwory, jakie trafiły na „Blue Film”. Lo Fang skomponował je samodzielnie, natchniony współpracą z muzykami z różnych zakątków świata, ale i spokojem jaki panuje na farmie jego rodziców w Maryland. Zagrał też wszystkie partie instrumentalne, w czym pomocne okazało się solidne wykształcenie muzyczne – od najmłodszych lat gra bowiem na skrzypcach i wiolonczeli. Z powodzeniem można stwierdzić, że cierpliwość i spokój biją z tej płyty, która jest doskonałym kolażem muzyki elektronicznej z klasyczną i żywymi instrumentami – gdzieniegdzie pojawia się nawet cała orkiestra. Artysta przyznaje, że właściwy dobór i zaprogramowanie najnowszych zdobyczy techniki jest dalece trudniejsze niż nastrojenie i wykonanie utworu na gitarze czy pianinie. Tym samym podkreśla dualizm w jakim tworzy i zwraca uwagę, że nie tylko muzyka klasyczna ma wyłączność na roztaczanie kinetycznego, mentalnego skupienia zdolnego niemal zahipnotyzować. Matthew do umiejętności komponowania pięknych melodii, dodaje swoją nietuzinkową wrażliwość, także głosem, subtelnym i kojącym jak plaster miodu. Producencko co prawda pomagał mu słynny François Tétaz, niemniej album ukazuje ogromny potencjał Hemerlein’a. Jest to doskonale zbudowana, introwertyczna, ale żywa i pobudzająca bomba emocji. Nie do porywczego działania – przeciwnie, do zatrzymania, nabrania dystansu i błogiego uśmiechu. Naprawdę warto zapoznać się z tym albumem, bo o Lo-Fang’u na pewno słuch nie zaginie. A na liście debiutują dwa nagrania "Look Away" (44) oraz "Animal Urges" (98).
My Private Chart
February 15, 2014
7 news
| 
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
TAKE IT BACK  
 | 
  
   
TONI BRAXTON& BABYFACE 
 | 
  
   
1 
 | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
GO GENTLE 
 | 
  
   
ROBBIE WILLIAMS 
 | 
  
   
2 
 | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
EVERYBODY OUT
  THERE 
 | 
  
   
PAUL McCARTNEY 
 | 
  
   
3 
 | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
9 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
THE FLOW 
 | 
  
   
MELANIE DE BIASIO 
 | 
  
   
4 
 | 
 
| 
   
5 
 | 
  
   
7 
8 
 | 
  
   
9 
2 
 | 
  
   
LET ME GO 
ON AND ON IT GOES 
 | 
  
   
GARY BARLOW 
MARY CHAPIN
  CARPENTER 
 | 
  
   
5 
5 
 | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
10 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
CAN’T REMEMBER TO
  FORGET YOU 
 | 
  
   
SHAKIRA&
  RIHANNA 
 | 
  
   
6 
 | 
 
| 
   
7 
 | 
  
   
12 
 | 
  
   
18 
 | 
  
   
MIDDAY MOON 
 | 
  
   
FREDRIKA STAHL 
 | 
  
   
7 
 | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
13 
13 
 | 
  
   
16 
15 
 | 
  
   
HELL TO THE HEAVEN 
KING OF EVERYTHING 
 | 
  
   
LEAVES EYES 
BOY GEORGE 
 | 
  
   
8 
8 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
36 
 | 
  
   
GET TO ME 
 | 
  
   
LADY ANTEBELLUM 
 | 
  
   
9 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
19 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
THE OLD AND THE YOUNG 
 | 
  
   
MIDLAKE 
 | 
  
   
10 
 | 
 
| 
   
11 
 | 
  
   
14 
15 
 | 
  
   
15 
2 
 | 
  
   
EVERYTHING HAS CHANGED 
NO DEAL 
 | 
  
   
TAYLOR SWIFT& ED
  SHEERAN 
MELANIE DE BIASIO 
 | 
  
   
11 
11 
 | 
 
| 
   
12 
 | 
  
   
3 
4 
 | 
  
   
5 
18 
 | 
  
   
PARADISE 
QUEENIE EYE 
 | 
  
   
WITHIN TEMPTATION&
  TARJA TURUNEN 
PAUL McCARTNEY 
 | 
  
   
1 
4 
 | 
 
| 
   
13 
 | 
  
   
11 
12 
12 
 | 
  
   
7 
18 
7 
 | 
  
   
FUHRE MICH 
THE QUIET CROWD 
HEY JOE 
 | 
  
   
RAMMSTEIN 
MONIKA BORZYM 
CHARLOTTE GAINSBOURG 
 | 
  
   
1 
3 
2 
 | 
 
| 
   
14 
 | 
  
   
5 
6 
 | 
  
   
5 
20 
 | 
  
   
THE SUNKEN LANDS 
KEEP IT REAL 
 | 
  
   
ROSANNE CASH 
TANITA TIKARAM 
 | 
  
   
5 
6 
 | 
 
| 
   
15 
 | 
  
   
16 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
YOU MOVE ME 
 | 
  
   
THE ROBERT CRAY BAND 
 | 
  
   
15 
 | 
 
| 
   
16 
 | 
  
   
18 
25 
 | 
  
   
7 
7 
 | 
  
   
GIMME WHAT I DON’T KNOW
  (I WANT) 
LEGENDARY LOVERS 
 | 
  
   
JUSTIN TIMBERLAKE 
KATY PERRY 
 | 
  
   
16 
16 
 | 
 
| 
   
17 
 | 
  
   
28 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
SUNNIER DAYS 
 | 
  
   
DIEGO GARCIA 
 | 
  
   
17 
 | 
 
| 
   
18 
 | 
  
   
27 
 | 
  
   
11 
 | 
  
   
ORDINARY LOVE 
 | 
  
   
U2 
 | 
  
   
18 
 | 
 
| 
   
19 
 | 
  
   
26 
29 
 | 
  
   
7 
4 
 | 
  
   
SWEET PERSUATION 
UNTIL THE STARS COLLIDE 
 | 
  
   
BRETT DENNEN 
SOPHIE ELLIS BEXTOR 
 | 
  
   
18 
19 
 | 
 
| 
   
20 
 | 
  
   
30 
 | 
  
   
13 
 | 
  
   
ME AND YOU 
 | 
  
   
JAKE BUGG 
 | 
  
   
20 
 | 
 
| 
   
21 
 | 
  
   
29 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
TANGO ZA GENERALA TERREDA 
 | 
  
   
STO ZVIRAT& RADUZA 
 | 
  
   
21 
 | 
 
| 
   
22 
 | 
  
   
29 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
AURA 
 | 
  
   
LADY GAGA 
 | 
  
   
22 
 | 
 
| 
   
23 
 | 
  
   
31 
 | 
  
   
22 
 | 
  
   
HEY LAURA 
 | 
  
   
GREGORY PORTER 
 | 
  
   
23 
 | 
 
| 
   
24 
 | 
  
   
32 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
BROTHER 
 | 
  
   
MORTEN HARKET 
 | 
  
   
24 
 | 
 
| 
   
25 
 | 
  
   
33 
 | 
  
   
9 
 | 
  
   
REQUIEM 
 | 
  
   
GARY BARLOW 
 | 
  
   
25 
 | 
 
| 
   
26 
 | 
  
   
34 
 | 
  
   
8 
 | 
  
   
MY PERSONAL SONG 
 | 
  
   
THE BOSSHOSS 
 | 
  
   
26 
 | 
 
| 
   
27 
 | 
  
   
33 
 | 
  
   
22 
 | 
  
   
NEVER ENOUGH 
 | 
  
   
TARJA TURUNEN 
 | 
  
   
27 
 | 
 
| 
   
28 
 | 
  
   
35 
 | 
  
   
19 
 | 
  
   
YOU NEVER LET ME DOWN 
 | 
  
   
VERTICAL HORIZON 
 | 
  
   
28 
 | 
 
| 
   
29 
 | 
  
   
35 
 | 
  
   
19 
 | 
  
   
FORSAKEN SAVIOR 
 | 
  
   
GOV’T MULE& DAVE MATTHEWS 
 | 
  
   
29 
 | 
 
| 
   
30 
 | 
  
   
35 
 | 
  
   
13 
 | 
  
   
THINGS WE LOST IN THE FIRE 
 | 
  
   
BASTILLE 
 | 
  
   
30 
 | 
 
| 
   
31 
 | 
  
   
36 
 | 
  
   
18 
 | 
  
   
LATER 
 | 
  
   
BALTHAZAR 
 | 
  
   
31 
 | 
 
| 
   
32 
 | 
  
   
37 
 | 
  
   
18 
 | 
  
   
FALSE AWAKENING SUITE 
 | 
  
   
DREAM THEATER 
 | 
  
   
32 
 | 
 
| 
   
33 
 | 
  
   
37 
 | 
  
   
15 
 | 
  
   
LITTLE BIT GIPSY 
 | 
  
   
KELLIE PICKLER 
 | 
  
   
33 
 | 
 
| 
   
34 
 | 
  
   
36 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
RUNAWAY DAYDREAMER 
 | 
  
   
SOPHIE ELLIS BEXTOR 
 | 
  
   
34 
 | 
 
| 
   
35 
 | 
  
   
38 
 | 
  
   
15 
 | 
  
   
YOU CAN’T MAKE OLD FIRENDS 
 | 
  
   
KENNY ROGERS& DOLLY PARTON 
 | 
  
   
35 
 | 
 
| 
   
36 
 | 
  
   
39 
 | 
  
   
10 
 | 
  
   
KOM VILA HOS MIG 
 | 
  
   
MARIE FRIEDRIKSSON 
 | 
  
   
36 
 | 
 
| 
   
37 
 | 
  
   
40 
 | 
  
   
17 
 | 
  
   
MISERY 
 | 
  
   
MADNESS 
 | 
  
   
37 
 | 
 
| 
   
38 
 | 
  
   
47 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
PONDELI 
 | 
  
   
STO ZVIRAT 
 | 
  
   
38 
 | 
 
| 
   
39 
 | 
  
   
47 
 | 
  
   
13 
 | 
  
   
BAD BLOOD 
 | 
  
   
BASTILLE 
 | 
  
   
39 
 | 
 
| 
   
40 
 | 
  
   
48 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
LOVE IS LOS ( HELLO STEVE REICH MIX BY JAMES MURPHY FOR
  THE DFA) 
 | 
  
   
DAVID BOWIE 
 | 
  
   
40 
 | 
 
| 
   
41 
 | 
  
   
49 
 | 
  
   
12 
 | 
  
   
UNCONDITIONALLY 
 | 
  
   
KATY PERRY 
 | 
  
   
41 
 | 
 
| 
   
42 
 | 
  
   
50 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
MARGERITAVILLE 
 | 
  
   
SAMMY HAGGAR& TOBY KEITH 
 | 
  
   
42 
 | 
 
| 
   
43 
 | 
  
   
51 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
OSCAR WILDE GETS OUT 
 | 
  
   
ELTON JOHN 
 | 
  
   
43 
 | 
 
| 
   
44 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
LOOK AWAY 
 | 
  
   
LO-FANG 
 | 
  
   
44 
 | 
 
| 
   
45 
 | 
  
   
52 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
SNOWED IN AT WHEELER STREET  
 | 
  
   
KATE BUSH& ELTON JOHN 
 | 
  
   
45 
 | 
 
| 
   
46 
 | 
  
   
52 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
DIZZY HEIGHTS 
 | 
  
   
NEIL FINN 
 | 
  
   
46 
 | 
 
| 
   
47 
 | 
  
   
53 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
ONE DAY, SOMEDAY 
 | 
  
   
JUSTIN HAYWARD 
 | 
  
   
47 
 | 
 
| 
   
48 
 | 
  
   
54 
 | 
  
   
11 
 | 
  
   
WAITIN’ ON THE DAY 
 | 
  
   
JOHN MAYER 
 | 
  
   
48 
 | 
 
| 
   
49 
 | 
  
   
55 
 | 
  
   
12 
 | 
  
   
MATANGI 
 | 
  
   
MIA 
 | 
  
   
49 
 | 
 
| 
   
50 
 | 
  
   
56 
 | 
  
   
12 
 | 
  
   
HEAR ME 
 | 
  
   
IMAGINE DRAGONS 
 | 
  
   
50 
 | 
 
| 
   
51 
 | 
  
   
56 
 | 
  
   
12 
 | 
  
   
ANGEL 
 | 
  
   
ERIC CLAPTON 
 | 
  
   
51 
 | 
 
| 
   
52 
 | 
  
   
57 
 | 
  
   
14 
 | 
  
   
SWINGS BOTH WAYS 
 | 
  
   
ROBBIE WILLIAMS& RUFUS WAINWRIGHT 
 | 
  
   
52 
 | 
 
| 
   
53 
 | 
  
   
58 
 | 
  
   
13 
 | 
  
   
EXIT WOUNDS 
 | 
  
   
PLACEBO 
 | 
  
   
53 
 | 
 
| 
   
54 
 | 
  
   
59 
 | 
  
   
9 
 | 
  
   
HAPPY 
 | 
  
   
PHARELL WILLIAMS 
 | 
  
   
54 
 | 
 
| 
   
55 
 | 
  
   
60 
 | 
  
   
9 
 | 
  
   
SODA POP 
 | 
  
   
ROBBIE WILLIAMS& MICHAEL BUBLE 
 | 
  
   
55 
 | 
 
| 
   
56 
 | 
  
   
61 
 | 
  
   
11 
 | 
  
   
I SEE FIRE 
 | 
  
   
ED SHEERAN 
 | 
  
   
56 
 | 
 
| 
   
57 
 | 
  
   
62 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
AMELITA 
 | 
  
   
COURT YARD HOUNDS 
 | 
  
   
57 
 | 
 
| 
   
58 
 | 
  
   
63 
 | 
  
   
11 
 | 
  
   
MISS FANTASY 
 | 
  
   
FLEETWOOD MAC 
 | 
  
   
58 
 | 
 
| 
   
59 
 | 
  
   
64 
 | 
  
   
10 
 | 
  
   
ISTA SOMMARES VALS 
 | 
  
   
MARIE FRIEDRIKSSON 
 | 
  
   
59 
 | 
 
| 
   
60 
 | 
  
   
65 
 | 
  
   
10 
 | 
  
   
RUNNING SCARED 
 | 
  
   
JEFF LYNNE 
 | 
  
   
60 
 | 
 
| 
   
61 
 | 
  
   
66 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
MICHAEL P 
 | 
  
   
RUSSIAN RED 
 | 
  
   
61 
 | 
 
| 
   
62 
 | 
  
   
67 
68 
 | 
  
   
8 
8 
 | 
  
   
JUST LET ME FALL IN LOVE WITH YOU 
HARD TO BE COOL 
 | 
  
   
JOE NICHOLS 
JOE NICHOLS 
 | 
  
   
62 
62 
 | 
 
| 
   
63 
 | 
  
   
70 
 | 
  
   
9 
 | 
  
   
BONFIRE HEART 
 | 
  
   
JAMES BLUNT 
 | 
  
   
63 
 | 
 
| 
   
64 
 | 
  
   
69 
 | 
  
   
8 
 | 
  
   
THE ARCHITECTS 
 | 
  
   
CONOR QUINN AND THE WHITE CHALK 
 | 
  
   
64 
 | 
 
| 
   
65 
 | 
  
   
71 
 | 
  
   
8 
 | 
  
   
LONG TIME GONE 
 | 
  
   
BILLIE JOE ARMSTRONG& NORAH JONES 
 | 
  
   
65 
 | 
 
| 
   
66 
 | 
  
   
72 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
DEOLINDA 
 | 
  
   
CRISTINA BRANCO 
 | 
  
   
66 
 | 
 
| 
   
67 
 | 
  
   
73 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
LET IT RIDE 
 | 
  
   
ROBERT GLASPER EXPERIMENT& NORAH JONES 
 | 
  
   
67 
 | 
 
| 
   
68 
 | 
  
   
74 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
GLORY AND GORE 
 | 
  
   
LORDE 
 | 
  
   
68 
 | 
 
| 
   
69 
 | 
  
   
75 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
THE BEST JEWEL THIEF IN THE WORLD 
 | 
  
   
PREFAB SPROUT 
 | 
  
   
69 
 | 
 
| 
   
70 
 | 
  
   
76 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
WHATEVER HAPPENED 
 | 
  
   
RAY WILSON 
 | 
  
   
70 
 | 
 
| 
   
71 
 | 
  
   
77 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
TRIBUTE 
 | 
  
   
JOHN NEWMAN 
 | 
  
   
71 
 | 
 
| 
   
72 
 | 
  
   
78 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
YOU AND I AIN’T NOTHIN’ NO MORE 
 | 
  
   
GLADYS KNIGHT 
 | 
  
   
72 
 | 
 
| 
   
73 
 | 
  
   
79 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
HIGH HOPES 
 | 
  
   
BRUCE SPRINGSTEEN 
 | 
  
   
73 
 | 
 
| 
   
74 
 | 
  
   
80 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
FALLING 
 | 
  
   
JENNIFER NETTLES 
 | 
  
   
74 
 | 
 
| 
   
75 
 | 
  
   
81 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
HIMMEL UND HOLLE 
 | 
  
   
IN EXTREMO 
 | 
  
   
75 
 | 
 
| 
   
76 
 | 
  
   
82 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
DREAM OF FIRE 
 | 
  
   
ANA MOURA& HERBIE HANCOCK 
 | 
  
   
76 
 | 
 
| 
   
77 
 | 
  
   
83 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
SILVER BRIDGE 
 | 
  
   
SUZANNE VEGA 
 | 
  
   
77 
 | 
 
| 
   
78 
 | 
  
   
84 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
HANG ME, OH HANG ME 
 | 
  
   
OSCAR ISAAC 
 | 
  
   
78 
 | 
 
| 
   
79 
 | 
  
   
85 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
RISE UP 
 | 
  
   
PAT METHENY GROUP 
 | 
  
   
79 
 | 
 
| 
   
80 
 | 
  
   
86 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
CAN’T DANCE 
 | 
  
   
LISA STANSFIELD 
 | 
  
   
80 
 | 
 
| 
   
81 
 | 
  
   
87 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
AT SEVENTEEN 
 | 
  
   
CELINE DION 
 | 
  
   
81 
 | 
 
| 
   
82 
 | 
  
   
88 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
ME AT THE MUSEUM, YOU IN THE WINTERGARDENS 
 | 
  
   
TINY RUINS 
 | 
  
   
82 
 | 
 
| 
   
83 
 | 
  
   
89 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
TOUMAST TINCHA 
 | 
  
   
TINARIWEN 
 | 
  
   
83 
 | 
 
| 
   
84 
 | 
  
   
90 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
WHERE THERE IS LOVE 
 | 
  
   
BRIGITTE ZARIE& RANDY BRECKER 
 | 
  
   
84 
 | 
 
| 
   
85 
 | 
  
   
91 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
MY FOOLISH HEART 
 | 
  
   
ANTHONY STRONG 
 | 
  
   
85 
 | 
 
| 
   
86 
 | 
  
   
92 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
LITEN FUGGEL 
 | 
  
   
VAMP 
 | 
  
   
86 
 | 
 
| 
   
87 
 | 
  
   
93 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
COPY OF A 
 | 
  
   
NINE INCH NAILS 
 | 
  
   
87 
 | 
 
| 
   
88 
 | 
  
   
95 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
HOME BY NOW 
 | 
  
   
BOMBAY BICYCLE CLUB 
 | 
  
   
88 
 | 
 
| 
   
89 
 | 
  
   
94 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
THE WORLD SMILES 
 | 
  
   
COURT YARD HOUNDS 
 | 
  
   
89 
 | 
 
| 
   
90 
 | 
  
   
96 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
KEEP IT HEALTHY 
 | 
  
   
WARPAINT 
 | 
  
   
90 
 | 
 
| 
   
91 
 | 
  
   
97 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
LOVE HURT BLEED 
 | 
  
   
GARY NUMAN 
 | 
  
   
91 
 | 
 
| 
   
92 
 | 
  
   
98 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
THE MOB IS BACK 
 | 
  
   
ADRENALINE MOB 
 | 
  
   
92 
 | 
 
| 
   
93 
 | 
  
   
99 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
AMALFI 
 | 
  
   
HOOVERPHONIC 
 | 
  
   
93 
 | 
 
| 
   
94 
 | 
  
   
100 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
SILHOUETTES 
 | 
  
   
OF MONSTERS AND MEN 
 | 
  
   
94 
 | 
 
| 
   
95 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
LUKA 
 | 
  
   
NASHFIELD 
 | 
  
   
95 
 | 
 
| 
   
96 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
QUIZAS, QUIZAS,
  QUIZAS 
 | 
  
   
ANDREA BOCELLI&
  JENNIFER LOPEZ 
 | 
  
   
96 
 | 
 
| 
   
97 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
FIX YOU 
 | 
  
   
TORUN ERIKSEN 
 | 
  
   
97 
 | 
 
| 
   
98 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
ANIMAL URGES 
 | 
  
   
LO-FANG 
 | 
  
   
98 
 | 
 
| 
   
99 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
I BLAME YOU 
 | 
  
   
LEDISI 
 | 
  
   
99 
 | 
 
| 
   
100 
 | 
  
   
N 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
BROKEN CROSS 
 | 
  
   
ARCHITECTS 
 | 
  
   
100 
 | 
 

Prześlij komentarz