"Wróciłam"- płyta IZI już jest !!!

 

 

Izi 29 czerwca wydała swój album „Wróciłam”.

Właśnie otrzymałem od niej egzemplarz fizyczny płyty, chwalę się jakże wymowną i ważną dedykacją. Dziękuję bardzo !!!

 

Artystka pisze o sobie

 „Jestem pedagożką, pisarką, poetką, instruktorką teatralną, rysowniczką i dekoratorką wnętrz. Dzieci, istoty twórcze, energetyczne i spontaniczne są dla mnie inspiracją. Uwielbiam z nimi pracować i dla nich tworzyć. Stąd pomysł na sworznie inicjatywy edukacyjnej Tworzy MY. Od ponad 12 lat prowadzę zajęcia teatralne i muzyczne dla dzieci i młodzieży. Uwielbiam być mamą. Mam trzech synów (dorosłego, nastolatka i pięciolatka) Rodzicielstwo to jedna z najpiękniejszych przygód jakie udało mi się przeżyć. Piszę książki, piosenki, poezję, maluję, improwizuję na scenie (i poza nią) rozmawiam, kocham pływanie, żeglarstwo, ruch i dobrostan ciała. Jestem weganką i zapaloną kucharką. Uwielbiam ludzi i jako antropolożka kultury bacznie i z wielką sympatią im się przyglądam. Wierzę, że sztuka i relacje to najważniejsze narzędzie w pracy z dzieciakami”.

 

a co o płycie pisałem - link poniżej z 2 lutego bieżącego roku
 

https://adamdobrzynski.blogspot.com/2024/02/szykuje-sie-bardzo-ciekawy-debiut.html 

Komentarze

Nowsza Starsza