Jamie Cullum prezentuje swój nowy,
jazzowy album, na którym gościnnie pojawili się Laura Mvula i Gregory
Porter. Album „Interlude” to pierwszy jazzowy album od czasu
„Twentysomething”. Składa się z 12 standardów, które zostały nagrane w
nadzwyczajny sposób zgodny z ich oryginalnym, akustycznym brzmieniem.
Płyta jest hołdem złożonym przez artystę jego pierwszej muzycznej
miłości. Jamie, pomimo niezwykle szerokiego spektrum muzycznych
zainteresowań, wciąż jest najlepiej sprzedającym się artystą jazzowym w
Wielkiej Brytanii. Jego audycja radiowa emitowana w II programie stacji
BBC ma najwyższą słuchalność wśród jazzowych rozgłośni w całej Europie.
Sam Jamie o historii powstania nowego
albumu opowiada w następujący sposób: „Kiedy skończyłem swój poprzedni
album „Momentum” rzuciłem się natychmiast w wir nowych zajęć.
Renegocjowałem swój kontrakt nagraniowy i nie wiedziałem, co się
wydarzy. Jednocześnie prowadziłem swoją jazzową audycję dzięki której
poznałem wspaniałych ludzi. Byłem dobrze zaznajomiony z brytyjską sceną
jazzową ale dopiero dzięki tej pracy miałem szansę spotkać i porozmawiać
z jej przedstawicielami. Jednym z moich gości był Ben Lamdin, producent
który pracuje pod pseudonimem Nostalgia 77. Ben i ja jesteśmy mniej
więcej w tym samym wieku. Obaj dorastaliśmy słuchając bardzo różnorodnej
muzyki. Kochamy jazz. Po wywiadzie zdecydowaliśmy się na współpracę,
wynajęliśmy studio i rozpoczęliśmy pracę. Razem z Benem staraliśmy się
unikać najbardziej oczywistych jazzowych standardów. To nie było trudne –
jesteśmy obaj zapalonymi kolekcjonerami więc patrzyliśmy na dobór
repertuaru i aranżacji z tego samego punktu widzenia. Nagrywaliśmy na
taśmę analogową, celowo używając brzmienia związanego z małym wnętrzem o
charakterystycznej szorstkości.
Tak powstało „Interludium”. To była
fantastyczna współpraca. Zdałem sobie sprawę, że kiedy spotykasz
odpowiednich ludzi i masz do dyspozycji odpowiednie studio nagraniowe
możesz nagrywać płyty we właściwy sposób. Chcieliśmy stworzyć nagrania
jak za dawnych czasów. I myślę, że to się udało.”
Jamie z Laurą Mvulą debiutują dziś na 73 miejscu, jako jedna z 14 premier.
My Private Chart
September 20-27, 2014
14 NOWOŚCI , podwójne notowanie czyli do podsumowania roku, punkty liczone są podwójnie
1
|
2
|
21
|
MY SILVER LINING
|
FIRST AID KIT
|
1
|
2
|
3
|
7
|
LITTLE MAGGIE
|
ROBERT PLANT
|
2
|
3
|
1
|
12
|
LOVE WITHIN
|
BEYOND
|
1
|
4
|
4
4
|
12
21
|
I FALL IN LOVE TOO
EASILY
SPEED OF SOUND
|
GREGORY PORTER
URIAH HEEP
|
4
4
|
5
|
5
|
14
|
THE LONG JOURNEY
HOME
|
RODNEY CROWELL
|
5
|
6
|
N
|
2
|
FOLLOW YOUR HEART
|
HOLLY JOHNSON
|
6
|
7
|
N
|
2
|
COOL KIDS
|
ECHOSMITH
|
7
|
8
|
11
|
4
|
THE DEVIL IS A LONELY NIGHT
|
THE PIERCES
|
8
|
9
|
6
7
|
3
23
|
FEVER ON THE BAYOU
SONG FOR MY FATHER
|
RODNEY CROWELL
SARAH McLACHLAN
|
6
7
|
10
|
9
|
5
|
CREATION
|
THE PIERCES
|
9
|
11
|
9
9
|
22
10
|
BUDAPEST
FALLING BACK
|
GEORGE EZRA
MARIANNE FAITHFULL
|
8
9
|
12
|
8
|
3
|
WHAT WE DO
|
KORN
|
8
|
13
|
10
10
|
11
6
|
IS IT RIGHT
SKY SPILLS OVER
|
ELAIZA
MICHAEL W. SMITH
|
7
7
|
14
|
20
|
5
|
THE CROSS
|
MAN MACHINE INDUSTRY
|
14
|
15
|
12
13
14
|
17
19
19
|
CYCLE/ MORNING
DRINK YOU AWAY
WEIGHT OF LOVE
|
BECK
JUSTIN TIMBERLAKE
THE BLACK KEYS
|
12
13
14
|
16
|
15
16
16
|
11
6
16
|
FIGHT AGAINST MYSELF
ALIVE AGAIN
ONE
|
ELAIZA
PHILLIP PHILLIPS
ED SHEERAN
|
15
16
16
|
17
|
17
18
|
7
4
|
ARE WE CONNECTED
MY OLD FRIENDS
|
MIDGE URE
SAM AMIDON
|
17
17
|
18
|
19
|
12
|
WORLD PEACE IS NONE OF
YOUR BUSINESS
|
MORRISSEY
|
18
|
19
|
21
|
6
|
THE MIRACLE (OF JOEY
RAMONE)
|
U2
|
19
|
20
|
22
23
|
6
5
|
NO ONE ELSE LIKE YOU
ALL FOR LOVE
|
ADAM LEVINE
BOB CARPENTER
|
20
20
|
21
|
24
|
12
|
SEX ON THE RADIO
|
KONGOS
|
21
|
22
|
25
|
8
|
BAIANA
|
BARBATUQUES
|
22
|
23
|
26
|
18
|
I AM MY OWN NAME
|
PETER MURPHY
|
23
|
24
|
26
|
17
|
IEMANJA
|
MELODY GARDOT
|
24
|
25
|
27
|
7
|
SHE’S ON FIRE
|
BO SARIS
|
25
|
26
|
28
29
|
7
7
|
CHURCHYHEART
SPARROWS WILL SING
|
AL. JARREAU& MARCUS MILLER
MARIANNE FAITHFULL
|
26
26
|
27
|
28
|
12
|
CALL ME THE BREEZE
|
ERIC CLAPTON& FRIENDS
|
27
|
28
|
30
|
7
|
FULL GROWN BOY
|
TOM PETTY& THE HEARTBREAKERS
|
28
|
29
|
31
|
4
|
SHORT LIFE
|
SAM AMIDON
|
29
|
30
|
32
|
16
|
SING
|
ED SHEERAN
|
30
|
31
|
33
34
|
11
14
|
I DON’T LOVE YOU
IT’S GOOD TO BE ALIVE
|
ELAIZA
IMELDA MAY
|
31
31
|
32
|
35
|
3
|
LIKE IN THE MOVIES
|
CHRISSIE HYNDE
|
32
|
33
|
36
|
12
|
LOVE SOMEONE
|
JASON MRAZ
|
33
|
34
|
37
|
15
|
SEXUAL HEALING ( STUDIO RIO 2014)
|
MARVIN GAYE
|
34
|
35
|
38
|
15
|
TAKE FIVE (STUDIO RIO 2014)
|
DAVE BRUBECK& COLIN McRAE
|
35
|
36
|
39
|
14
|
RISE
|
JASON MRAZ
|
36
|
37
|
40
|
4
|
MASK MAKER
|
LIARS
|
37
|
38
|
41
|
15
|
BELIEVE AGAIN
|
YES
|
38
|
39
|
42
|
14
|
ELECTRIC MAN
|
RIVAL SONS
|
39
|
40
|
43
|
15
|
MP3
|
TESLA
|
40
|
41
|
44
|
14
|
BAILANDO
|
ENRIQUE IGLESIAS& DESCEMER BUENO& GENTE DE ZONA
|
41
|
42
|
45
|
11
|
START WITH THE END
|
DIEGO GARCIA
|
42
|
43
|
46
|
11
|
SUMMERTIME
|
LYAMBIKO
|
43
|
44
|
47
|
4
|
VOX TUNED D.D.
|
LIARS
|
44
|
45
|
48
|
14
|
DON’T SAY GOODBYE
|
SERGIO MENDES & JOHN LEGEND
|
45
|
46
|
49
50
|
12
12
|
GREATEST LOVE STORY
NUCLEAR
|
HARRY CONNICK JR
MIKE OLDFIELD
|
46
46
|
47
|
51
|
12
|
DEMANDS
|
TINY FINGERS
|
47
|
48
|
52
|
12
|
AMERICAN BEAUTY
|
BRUCE SPRINGSTEEN
|
48
|
49
|
53
|
11
|
A DIFFERENT CORNER (LIVE)
|
GEORGE MICHAEL
|
49
|
50
|
54
|
12
|
HEAVEN KNOWS
|
THE PRETTY RECKLESS
|
50
|
51
|
55
56
|
12
11
|
MARLENE
FIVE HUNDRED MILES
|
JOHN HIATT
JUSTIN TIMBERLAKE& CAREY MULLIGAN& STARSANDS
|
51
51
|
52
|
61
|
10
|
INDIE CINDY
|
THE PIXIES
|
52
|
53
|
63
|
8
|
ELEANOR RIGBY
|
NGUYEN LE
|
53
|
54
|
66
|
8
|
WOMAN CHILD
|
CECILE McLORIN SALVANT
|
54
|
55
|
67
|
8
|
FOUR
|
VIVIAN BUCZEK
|
55
|
56
|
68
|
8
|
PATIENCE
|
OLOF ARNALDS
|
56
|
57
|
69
|
7
|
SO SAD
|
BO SARIS
|
57
|
58
|
70
|
7
|
CARPET CRAWLERS (LIVE)
|
RAY WILSON
|
58
|
59
|
72
|
7
|
SIXTY FIVE
|
SEBASTIAN SPANACHE TRIO& ASIA KUCHARCZYK
|
59
|
60
|
71
|
7
|
RIVER OF DREAMS
|
CLANNAD
|
60
|
61
|
73
|
4
|
MIRIAM
|
CRISTINA BRANCO
|
61
|
62
|
74
|
5
|
LIKE A SHOW INSIDE MY HEAD
|
ANETTE OLZON
|
62
|
63
|
75
|
7
|
PAPAOUTAI
|
STROMAE
|
63
|
64
|
76
|
7
|
TEMPEST
|
LUCIUS
|
64
|
65
|
77
|
6
|
YOU MAKE ME FEEL SO YOUNG
|
CURTIS STIGERS& CYRILLE AIMEE
|
65
|
66
|
78
|
6
|
KILLING ME SOFTLY
|
ANNA DANES
|
66
|
67
|
79
|
6
|
COME RAIN
|
MARIE FISKER& KIRA SKOV
|
67
|
68
|
80
|
6
|
LIKE A FOOL
|
KEIRA KNIGHTLEY
|
68
|
69
|
N
|
2
|
EMBRACE ANOTHER
FALL
|
ROBERT PLANT
|
69
|
70
|
N
|
2
|
HABITS (STAY HIGH)
|
TOVE LO
|
70
|
71
|
N
|
2
|
TRUE LOVE
|
COLDPLAY
|
71
|
72
|
N
|
2
|
COLD
|
LUNATIC SOUL
|
72
|
73
|
N
|
2
|
GOOD MORNING
HEARTACHE
|
JAMIE CULLUM&
LAURA MVULA
|
73
|
74
|
91
|
3
|
I’M NOT THE ONLY ONE
|
SAM SMITH
|
74
|
75
|
89
|
3
|
ALL ABOUT THAT BASS
|
MEGHAN TRAINOR
|
75
|
76
|
90
|
3
|
SKAHE IT OFF
|
TAYLOR SWIFT
|
76
|
77
|
88
|
4
|
WARRIORS
|
M.I.A.
|
77
|
78
|
81
|
6
|
HIGH CLASS WOMAN
|
BLUES PILLS
|
78
|
79
|
82
|
4
|
SACRIFICUM
|
XANDRIA
|
79
|
80
|
83
|
6
|
WALPURGISNACHT
|
FAUN
|
80
|
81
|
84
|
6
|
FOREVER FOUND
|
KAN WAKAN
|
81
|
82
|
85
|
5
|
FLOATING
|
ANETTE OLZON
|
82
|
83
|
86
|
5
|
KINGS
|
THE PIERCES
|
83
|
84
|
87
|
5
|
ALL FOR LOVE
|
LADY ANTEBELLUM
|
84
|
85
|
100
|
3
|
WE GO HOME
|
ADAM COHEN
|
85
|
86
|
99
|
3
|
THE CHAMBER
|
LENNY KRAVITZ
|
86
|
87
|
98
|
3
|
BREAKFAST CAN WAIT
|
PRINCE
|
87
|
88
|
97
|
3
|
HERO
|
FAMILY OF THE YEAR
|
88
|
89
|
96
|
3
|
ANGEL IN BLUE JEANS
|
TRAIN
|
89
|
90
|
95
|
3
|
RIPTIDE
|
VANCE JOY
|
90
|
91
|
94
|
3
|
HIDEWAY
|
KIESZA
|
91
|
92
|
93
|
3
|
SUPERHEROES
|
THE SCRIPT
|
92
|
93
|
92
|
3
|
COMEBACK
|
ELLA EYRE
|
92
|
94
|
N
|
2
|
NO ONE NEEDS TO
KNOW
|
HAERTS
|
94
|
95
|
N
|
2
|
ALMOST LIKE THE
BLUES
|
LEONARD COHEN
|
95
|
96
|
N
|
2
|
PEOPLE
|
BARBRA
STREISAND& STEVIE WONDER
|
96
|
97
|
N
|
2
|
THE CHILD INSIDE
|
DEPECHE MODE
|
97
|
98
|
N
|
2
|
WANTED
|
RPWL
|
98
|
99
|
N
|
2
|
DERNIERE DANSE
|
INDILA
|
99
|
100
|
N
|
2
|
RUN TIME
|
IMOGEN HEAP
|
100
|
Wypadły z topu: 57(8)DEUNDE-
RALPH TOWNER& WOLFGANG MUTHSPIEL& SLAVA GRIGORYAN, 58(9)SO YOU’RE
SAYING- OLA TRZASKA, 59(8) POWER TO SPIRIT- STONE RIDERS, 60(8)HELLS OF
VALHALLA- JUDAS PRIEST, 62(9)THE OUTSIDER- URIAH HEEP, 64(3)COME GET IT BAE-
PHARELL WILLIAMS, 65(3)FALL OF THE EMPIRE- ACCEPT,
Prześlij komentarz