Rachel Platten urodziła się w dniu 20 maja 1981 roku.
Dorastała w Newton Centre, Massachusetts. Uczyła się gry na pianinie, a
później w liceum zainteresowała się gitarą. Uczęszczała do Buckingham
Browne i Nichols, gdzie uczyła się śpiewu.
W 2003 roku
ukończyła Trinity College na wydziale stosunków międzynarodowych.
Później wyjechała do Trynidadu zrobić staż w biurze jako dyplomatka.
Swoje pierwsze kroki na scenie stawiała w małych miasteczkach, szybko
jednak zaczęła występować w kolejnych i tym sposobem zaczęła objeżdżać
kraj. Pracowała z wieloma organizjacami charytatywnymi. Była muzykiem na
telefon (śpiewa pacjentom w szpitalach). Jest ambasadorem akcji "Muzyka
łączy". Współpracuje również z Fundacją Ryan Seacrest.Dziś w z zestawieniu debiutuje z przebojem "Stand By You" na 32 miejscu.Album "Wildfire", z którego pochodzi - ukazał się 1 stycznia i jest trzecią płytą artystki
NOTOWANIE 1524 - 1525
30 January- February 6, 2016
24 news
1
|
1
|
11
|
BLACKSTAR
|
DAVID BOWIE (6 razy na 1)
|
1
|
2
|
2
3
4
|
6
10
10
|
LAZARUS
ADVENTURE
OF A LIFETIME
EXCEPTIONAL
|
DAVID
BOWIE
COLDPLAY
BABYFACE
|
2
2
2
|
3
|
6
|
4
|
DON’T
WANNA FUNK
|
ALABAMA
SHAKES
|
3
|
4
|
28
|
4
|
PILLOWTALK
|
ZAYN
|
4
|
5
|
7
10
10
|
6
14
40
|
ROMEO
WE DID IT
ALL
DIFFICULT
TO KILL
|
CHAIRLIFT
BRYAND
ADAMS
TORUL
|
5
5
5
|
6
|
15
|
5
|
REFLEXION
|
THE
CHEMICAL BROTHERS
|
6
|
7
|
9
|
4
|
LITTLE TOY GUNS
|
CARRIE UNDERWOOD
|
7
|
8
|
14
|
5
|
PRESSURE OFF
|
DURAN
DURAN& JANELLE MONAE& NILE RODGERS
|
8
|
9
|
17
|
9
|
PLEASE DON’T CALL
|
CHRIS ISAAK
|
9
|
10
|
N
|
2
|
OCEAN DRIVE
|
DUKE DUMONT
|
10
|
11
|
4
5
|
14
14
|
WE’VE GOT LOVE
DO YOU EVER
|
BABYFACE
SEAL
|
4
5
|
12
|
8
10
|
6
6
|
STREETS
DON’T WALK
AWAY
|
KENSINGTON
KENSINGTON
|
8
9
|
13
|
13
13
|
15
15
|
EVERY TIME I’M WITH YOU
WAKE UP CALL
|
SEAL
NOTHING BUT THIEVES
|
12
12
|
14
|
18
19
|
38
38
|
MARVIN GAYE
WANT TO WANT ME
|
CHARLIEPUTH& MEGHAN TRAINOR
JASON DERURO
|
14
14
|
15
|
29
30
|
4
4
|
WORK
GET UGLY
|
RIHANNA&
DRAKE
JASON DERULO
|
15
15
|
16
|
26
|
4
|
TRAVELLER
|
CHRIS
STAPLETON
|
16
|
17
|
21
23
|
5
10
|
EMILY
SCATTERBRAIN
FISH ON
|
SIMPLEFIELDS
LINDEMANN
|
17
17
|
18
|
24
25
|
10
4
|
7 YEARS
PERFECT LOVER
|
LUKAS GRAHAM
CHRIS ISAAK
|
18
18
|
19
|
27
|
4
|
SEE YOU AGAIN
|
WIZ
KHALIFA& CHARLIE PUTH
|
19
|
20
|
38
|
33
|
GEEK POWER
|
OLIVIA ANNA
LIVKI
|
20
|
21
|
39
|
33
|
TRUTH
|
FAADA FREEDY
|
21
|
22
|
40
|
33
|
ALLA FINE DEL MONDO
|
EROS RAMAZZOTTI
|
22
|
23
|
41
42
|
22
22
|
HOLD MY HAND
SHINE
|
JESS GLYNE
YEARS& YEARS
|
23
23
|
24
|
43
|
22
|
LET’S GO
|
DEF LEPPARD
|
24
|
25
|
44
|
22
|
THE
VERSE/ AFTER THE DOOR
|
KURT
ELLING
|
25
|
26
|
45
|
22
|
COMING HOME
|
LEON BRIDGES
|
26
|
27
|
46
|
22
|
GOOD MORNING HEARTACHE
|
JOSE JAMES
|
27
|
28
|
N
|
2
|
HYMN FOR THE
WEEKEND
|
COLDPLAY&
BEYONCE
|
28
|
29
|
N
|
2
|
WHEN WE WERE YOUNG
|
ADELE
|
29
|
30
|
N
|
2
|
ONE CALL AWAY
|
CHARLIE PUTH
|
30
|
31
|
N
|
2
|
FADED
|
ALAN WALKER
|
31
|
32
|
N
|
2
|
STAND BY YOU
|
RACHEL PLATTEN
|
32
|
33
|
N
|
2
|
SHOW ME LOVE
|
ROBIN SCHULZ&
RICHARD JUDGE
|
33
|
34
|
47
|
22
|
HUSTLER
|
JOSEF SALVANT
|
34
|
35
|
48
|
22
|
INSTANT CRUSH
|
NATALIE IMBRUGLIA
|
35
|
36
|
50
|
21
|
WHAT ARE THE CHANCES
|
DURAN DURAN
|
36
|
37
|
49
|
22
|
TRIP SWITCH
|
NOTHING BUT THIEVES
|
37
|
38
|
51
|
21
|
RED RAIN
|
KRYSTYNA STAŃKO
|
38
|
39
|
52
|
21
|
FLYING CIRCLE
|
KARO GLAZER
|
39
|
40
|
53
|
21
|
SILENCE AFTER ALL
|
LIDIA KOPANIA
|
40
|
41
|
55
|
17
|
PAGEANT MATERIAL
|
KACEY MUSGRAVES
|
41
|
42
|
56
|
19
|
RUN
|
SMOLIK/ KEV FOX
|
42
|
43
|
57
|
17
|
SMOKE BREAK
|
CARRIE UNDERWOOD
|
43
|
44
|
58
|
17
|
MY FATHER’S DAUGHTER
|
JEWEL
|
44
|
45
|
N
|
2
|
OUT OF THE WOODS
|
TAYLOR SWIFT
|
45
|
46
|
N
|
2
|
CATCH& RELEASE
oraz wersja (Deepend Remix) od której poznałem wersję podstawową
|
MATT SIMONS
|
46
|
47
|
N
|
2
|
KEEPING YOUR HEAD
UP
|
BIRDY
|
47
|
48
|
N
|
2
|
STRESSED OUT
|
TWENTY ONE PILOTS
|
48
|
49
|
N
|
2
|
WHO’S LOVING YOU
|
AURYN&
ANASTACIA
|
49
|
50
|
N
|
2
|
WHEN THE BASSLINE
DROPS
|
CRAIG DAVID&
BIG NARSTIE
|
50
|
51
|
69
|
5
|
LOVE SOMEBOSY ELSE
|
SKUNK ANANSIE
|
51
|
52
|
64
|
5
|
IMPERFECTIONS
|
OLIVIA CHANEY
|
52
|
53
|
68
|
5
|
AVANT NOUS
|
M.POKORA
|
53
|
54
|
70
|
5
|
RISING SON
|
TAKUYA KURODA
|
70
|
55
|
67
|
10
|
ONLY YOU
|
KYLIE MINOGUE& JAMES CORDEN
|
55
|
56
|
63
|
5
|
ALL FOR NOTHING
|
KENSINGTON
|
63
|
57
|
65
|
10
|
SHINE
|
DAVE GAHAN& SOULSAVERS
|
57
|
58
|
66
|
6
|
EX’S AND OH’S
|
ELLE KING
|
58
|
59
|
61
|
17
|
TAPPING ON THE LINE
|
CALEXICO
|
59
|
60
|
62
|
17
|
A
TEARDROP TO THE SEA
|
BON JOVI
|
60
|
61
|
71
|
15
|
STOLEN CAR
|
MYLENE FARMER& STING
|
61
|
62
|
72
|
15
|
LATO DESTRO DEL CUORE
|
LAURA PAUSINI
|
62
|
63
|
73
|
15
|
GRAVEYARD WHISTLING
|
NOTHING BUT THIEVES
|
63
|
64
|
74
|
15
|
WHEN I
WAS THE BOY
|
JEFF
LYNNE’S ELO
|
64
|
65
|
75
|
15
|
BRING ON THE NIGHT
|
THE CORRS
|
65
|
66
|
76
|
15
|
LOVE IS
|
ROD STEWART
|
66
|
67
|
77
|
15
|
A REBOURS
|
MYLENE FARMER
|
67
|
68
|
78
|
14
|
THAT’S ROCK AND ROLL
|
BRYAN ADAMS
|
68
|
69
|
79
|
14
|
LAST DAY OF LIGHT
|
THE VINTAGE CARAVAN
|
79
|
70
|
80
|
14
|
AUTOMATIC (PART 1&2)
|
JEAN
MICHEL JARRE& VINCE CLARKE
|
70
|
71
|
81
|
14
|
FOCUS
|
ARIANA GRANDE
|
71
|
72
|
82
|
14
|
IF…!
|
JEAN
MICHEL JARRE& LITTLE BOOTS
|
72
|
73
|
83
|
14
|
ANY STORY
|
HINDI ZAHRA
|
73
|
74
|
84
|
14
|
IS IT ME
OR YOU
|
WARREN
HAYNES& RAILROAD EARTH
|
74
|
75
|
85
|
5
|
BORN IN THE ECHOES
|
THE CHEMICAL BROTHERS
|
75
|
76
|
86
|
6
|
EGO
|
WILLY WILLIAM
|
76
|
77
|
87
|
6
|
THIS IS NOT AMERICA
|
KRZYSZTOF HERDZIN& MIETEK SZCZESNIAK
|
77
|
78
|
88
|
10
|
TEMPTED
|
DAVE GAHAN& SOULSAVERS
|
78
|
79
|
89
|
10
|
THESE
WORDS YOU WANT TO HEAR
|
ASAF
AVIDAN
|
79
|
80
|
90
|
10
|
WAY BACK HOME
|
ROD STEWART
|
80
|
81
|
91
|
10
|
ONE STEP
AT A TIME
|
JEFF
LYNNE’S ELO
|
81
|
82
|
92
|
10
|
ON MY MIND
|
ELLIE GOULDING
|
82
|
83
|
93
|
10
|
PHOTOGRAPH
|
ED SHEERAN
|
83
|
84
|
100
|
4
|
PEDESTRIAN AT BEST
|
COURTNEY BARNETT
|
84
|
85
|
96
|
6
|
BE THE ONE
|
DUA LIPA
|
85
|
86
|
95
|
10
|
LAY IT
ALL ON ME
|
DAVE
GAHAN& SOULSAVERS
|
86
|
87
|
97
|
6
|
BLACK AND GOLD
|
BRENNA WHITAKER
|
87
|
88
|
99
|
6
|
TWO
|
ELLA EYRE
|
88
|
89
|
98
|
6
|
GOOD TIME
LOOKIN FOR ME
|
KID ROCK
|
89
|
90
|
N
|
2
|
YA NO
|
MANUEL CARRASCO
|
90
|
91
|
N
|
2
|
CHEAP THRILLS
|
SIA& SEAN PAUL
|
91
|
92
|
N
|
2
|
OH CANADA
|
MISSY HIGGINS
|
92
|
93
|
N
|
2
|
MAKE ME LIKE YOU
|
GWEN STEFANI
|
93
|
94
|
N
|
2
|
HANDS TO MYSELF
|
SELENA GOMEZ
|
94
|
95
|
N
|
2
|
HERE
|
ALESSIA CARA
|
95
|
96
|
N
|
2
|
THE FIRST TIME
|
KELSEA BALLERINI
|
96
|
97
|
N
|
2
|
THE MON
|
HINDI ZAHRA& HOUSE OF SPIRITUALS
|
97
|
98
|
N
|
2
|
GOLDEN
|
BRANDON BEAL&
LUKAS GRAHAM
|
98
|
99
|
N
|
2
|
BLUE WONDERFUL
|
ELTON JOHN
|
99
|
100
|
N
|
2
|
LA GOZADERA
|
GENTE DE ZONA& MARC ANTHONY
|
100
|
Wypadły z
topu: 11(15)#
ADDICTED- RIVERSIDE, 12(15)HUMAN- OF MONSTERS AND MEN, 16(15) SATURDAY NIGHT GAVE ME SUNDAY MORNING- BON JOVI,
17(12) TREAT HER RIGHT- BILLY GIBBONS, 20(34)BELIEVE SYSTEM- NNEKA, 22(16) ROLLING THE WOODPILE-
SANTIANO, 31(33) WE SING IN TIME- FAADA FREEDY, 32(33) SHIP TO WRECK- FLORENCE
AND THE MACHINE, 33(33)SAFEST PLACE- ECHOSMITH, 34(31)BABYLON- NNEKA,
35(14)DAD- SIMPLY RED, 36(31)FLY- MADDIE& TAE, 37(31)SCAR- MARC ALMOND,
54(19) BEST OF ME- KID ROCK, 59(15)PRISONER – THE WEEKND& LANA DEL REY,
60(15) SLAVE ONLY DREAMS TO BE KING- MARYLIN MANSON,
Adam Dyment znany lepiej jako Duke Dumont to brytyjski
DJ i producent muzyczny. Artysta urodził się 27 sierpnia 1982 w Harrow. Znany
jest ze swoich świetnych remiksów, które regularnie trafiają na wysokie miejsca
brytyjskich list przebojów. Warto wspomnieć, że Duke Dumont prowadzi także
swoją wytwórnię - Blasé Boys Club.
Artysta bez wątpienia może zaliczyć rok 2013 do
niezwykle udanych, a informacja o otrzymaniu pierwszej w życiu nominacji do
nagród Grammy w kategorii Best Dance Recording jest jeszcze jednym wielkim
osiągnięciem dla brytyjskiego DJa/producenta. Jego debiutancki singiel
"Need U (100%)" feat. A*M*E dotarł na sam szczyt brytyjskiej listy UK
Singles Chart, był najczęściej granym utworem w brytyjskim Radio 1 / 1Xtra oraz
znalazł się na 1. miejscu Billboard National Club Chart. Duke wykonał również
ponad 200 występów na żywo na całym świecie, a jego teledysk ma już ponad 13
milionów wyświetleń na YouTube.
Dumont zdaje się kompletnie przeciwstawiać prawom panującym na rynku muzyki
tanecznej i elektronicznej - te w ogóle go nie interesują. Zamiast iść z duchem
mody i rozgrywać bitewki o popularność z Tiesto czy Guettą, woli odkrywać
zupełnie inne rejony muzyki. Choć współpraca z wymienionymi sławami muzyki
klubowej jak najbardziej go nęci: - To musiałoby być bardzo ciekawe, gdybym
nagrał coś z ludźmi z przeciwnej drużyny. Tiesto, Guetta - niech wasi ludzie
skontaktują się z moimi ludźmi - miał kiedyś powiedzieć Dumont. Czyżby
szaleniec? Być może, ale w tym jego szaleństwie jest metoda. Producent zaistniał cztery lata temu absurdalnym kawałkiem "Hoy" (który zresztą w kręgach klubowych stał się hitem - stąd absurd). Minimalistyczny utwór wykorzystuje sample z kasety, którą artyście dał przypadkowy taksówkarz w Indiach.
Minimalizm jest zdecydowanie tą stylistyką, w której Duke Dumont czuje się najlepiej. Oszczędną formą, która ma urzekać swoją prostotą i autentycznością, wypełniona będzie najnowsza płyta producenta - "New Jack Techno", która 18 czerwca ukaże się w Turbo Recordings. Najwyraźniej Duke Dumont chce wrócić do początków ery techno i muzyki basowej, kiedy wartością samą w sobie była właśnie transowość i surowość brzmienia. I rzeczywiście, jest w tym coś elektryzującego.
I tak oto dobrnęliśmy do
najwyżej dziś uplasowanej premiery na pozycji 10 – Duke Dumont i jego :Ocean
Drive” – możecie na razie też usłyszeć w moim telefonie komórkowym – jak do
mnie zadzwonicie… J
Dużo by dziś pisać o nowych piosenkach i artystach, wybrałem
jeszcze kilka
Na 95 pojawia się Alessia
Cara z nagraniem „Here”.
„Oszałamiający utwór „Here” jest reprezentacją dumnego
i upartego Popu młodych kobiet-outsiderów” tak napisał The New York Times.
„Alessia Cara to typ świetnego naturalnego i surowego talentu do pisania piosenek, którego wypracowanie zajmuje niektórym artystom lata” (Rolling Stone).
„Cara to soulowe oświecenie tego lata” (Entertainment Weekly).
„Jak na pierwszy duży występ samozwańczej „antyspołecznej pesymistki”, była ona niesamowicie zaangażowana, naturalna przed kamerą i absolutnie rządziła sceną. Sprawiała nawet wrażenie podekscytowanej zainteresowaniem Fallona, który pod koniec programu powiedział jej „To Twoje miejsce”. Ta dziewczyna będzie wielka.” Nowe pokolenie gwiazd popu zagarnia przestrzeń radiową i Internet – są to muzycy świadomie wywracający listy przebojów autentycznością, która chwyta słuchaczy za serca i uszy. Kanadyjka jest wcieleniem tego zjawiska. Alessia Cara to młoda i zdolna wokalistka, na którą warto zwrócić uwagę. To numer 2. w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu wschodzących gwiazd BBC Sound Of.
Jej debiutancki utwór „Here” z 65 milionami wyświetleń, w szybkim tempie został najpopularniejszym viralnym utworem w serwisie Spotify i zgarnął powszechne uznanie za świeżość i autentyczność. Dojrzałość artystyczna Alessi jest poparta niesamowitym głosem, który pozwala jej zmieniać się jak kameleon - taka wszechstronność daje jej ogromną siłę artystyczną. Artystka jest połączeniem nowej twarzy, starej duszy, świeżaka i fachowca. Idzie przed siebie jak burza, a reszcie świata pozostaje patrzeć i… słuchać!
„Alessia Cara to typ świetnego naturalnego i surowego talentu do pisania piosenek, którego wypracowanie zajmuje niektórym artystom lata” (Rolling Stone).
„Cara to soulowe oświecenie tego lata” (Entertainment Weekly).
„Jak na pierwszy duży występ samozwańczej „antyspołecznej pesymistki”, była ona niesamowicie zaangażowana, naturalna przed kamerą i absolutnie rządziła sceną. Sprawiała nawet wrażenie podekscytowanej zainteresowaniem Fallona, który pod koniec programu powiedział jej „To Twoje miejsce”. Ta dziewczyna będzie wielka.” Nowe pokolenie gwiazd popu zagarnia przestrzeń radiową i Internet – są to muzycy świadomie wywracający listy przebojów autentycznością, która chwyta słuchaczy za serca i uszy. Kanadyjka jest wcieleniem tego zjawiska. Alessia Cara to młoda i zdolna wokalistka, na którą warto zwrócić uwagę. To numer 2. w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu wschodzących gwiazd BBC Sound Of.
Jej debiutancki utwór „Here” z 65 milionami wyświetleń, w szybkim tempie został najpopularniejszym viralnym utworem w serwisie Spotify i zgarnął powszechne uznanie za świeżość i autentyczność. Dojrzałość artystyczna Alessi jest poparta niesamowitym głosem, który pozwala jej zmieniać się jak kameleon - taka wszechstronność daje jej ogromną siłę artystyczną. Artystka jest połączeniem nowej twarzy, starej duszy, świeżaka i fachowca. Idzie przed siebie jak burza, a reszcie świata pozostaje patrzeć i… słuchać!
Na 93 mamy epokowy utwór a
dokładnie piosenkę z nowatorsko zrealizowanym video. Trzykrotna laureatka
nagrody GRAMMY Gwen Stefani zapowiada pierwszy w historii teledysk zrealizowany “na żywo”!
Obraz zaprezentowany został w ciągu czterominutowego bloku reklamowego w trakcie
rozdania nagród Grammy - 15 lutego. Nagranie “Make Me Like You” promuje trzeci
studyjny album Gwen pt. “This Is What the Truth Feels Like”, który ukaże się 18 marca nakładem
wytwórni Interscope Records.
Fani mogli obejrzeć teledysk zrealizowany w czasie rzeczywistym w różnych
scenografiach, ze zmianą kostiumów i innymi niespodziankami. Widowisko zostało
wyreżyserowane przez Sophie Muller.Teledysk towarzyszył premierze nowego singla “Make Me Like You”, który dostępny jest w serwisach cyfrowych od piątku, 12 lutego.
U mnie debiut w urodzinowym
zestawieniu z 6 lutego!!!
Do miłego posłuchania
Adam Dobrzyński
Prześlij komentarz