Poznajcie Joulie Fox. Artystka na lato przygotowała piosenkę "Ready to Love Myself".

 

 foto Kamil Kuźmiak

 

Joulie Fox z ważnym przesłaniem w wakacyjnym przeboju Ready To Love Myself

 

Wrocławska artystka, Joulie Fox, powraca z anglojęzycznym materiałem. Jej najnowszy singiel Ready To Love Myself długo nie opuści Waszych głośników!

 

Joulie Fox dała się poznać jako specjalistka od przebojowych, tanecznych brzmień. Artystka konsekwentnie trzyma się swojej oryginalnej stylistyki, w której główną rolę odgrywa niebanalne i autorskie podejście do popu oraz produkcyjny profesjonalizm, czego najlepszym dowodem jest singiel Ready To Love Myself.

 

Utwór powstał dokładnie 1 stycznia 2023 roku i dojrzewał w szufladzie przez ponad rok. Piosenka opowiada o byciu gotowym, aby pokochać się w pełni i jest odpowiedzią na zeszłoroczny singiel Joulie — Unlovable.

 

“Ready to Love Myself” to piosenka, którą napisałam w Nowy Rok w przypływie pozytywnej energii. Pamiętam, że poczułam wtedy, że to chyba najwyższy czas, aby dać sobie miłość i wyrozumiałość, których przez długi czas błędnie szukałam w ludziach i sukcesach. Jestem podekscytowana tym numerem i mam nadzieję, że jego refren stanie się mantrą dla niektórych słuchaczy!
— tłumaczy Joulie Fox.

 

Ready to Love Myself to pierwszy w tym roku ukłon Joulie Fox w stronę międzynarodowej publiczności, którą artystka zgromadziła między innymi podczas supportowania brytyjskich koncertów Darii Zawiałow w Londynie i Liverpoolu. Utwór został wyprodukowany w kolaboracji z polskim producentem Michałem Pankowskim, z kolei za miks odpowiadają  Rafał Smoleń i Michael Scherchen.

 

 


 


BIO:

Joulie Fox — pochodząca spod Wrocławia wokalistka, producentka i aktorka Marta Konik, którą determinacja w podróży za marzeniami zaprowadziła aż do Wielkiej Brytanii. Przeprowadzka zaowocowała takimi sukcesami, jak finał konkursu festiwalu Glastonbury, czy użycie dwóch singli Joulie przez brytyjską telewizję w popularnym reality show.

W 2019 artystka zasiliła również line-up jednego z największych europejskich festiwali — Nos Alive w Portugalii.

Joulie Fox zadebiutowała w 2022 mini albumem Love Is a Blessing, którego współproducentem jest znany m.in. ze współpracy z Catz 'N Dogz — James Yuill. Na wydawnictwie znalazły się takie single, jak: Bring Me, Fever czy Running. Płyta doceniona została również w Wielkiej Brytanii, gdzie można było jej posłuchać m.in. na antenie BBC Radio oraz w londyńskiej telewizji London Live. Artystka ma na swoim koncie również wyróżnienie w konkursie Rytmy Młodych na legendarnym festiwalu w Jarocinie.

Premiera kolejnego wydawnictwa od Joulie Fox jest zaplanowana na jesień 2024 roku. Album zapowiadają polskojęzyczne single Zabierz Mnie, Pod Wiatr oraz Łap Chwilę, które podbiły playlistę Spotify EQUAL POLSKA. Album powstaje przy współpracy z Jamesem Yuill, Michałem

Komentarze

Nowsza Starsza